News:

No significant change

Main Menu

Vi vill faktiskt klaga!

Started by Mupp, November 02, 2005, 19:22:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Mupp

Du ser! Det blev inget! Jag vill klaga på pingvin-OS, och på Horizon, som inte förstår min smärta.

Mupp

Jag vill klaga på folk som är dumma. Särskilt när dom är så otroligt dumma så att dom får sitta i två dagar och leta ett fel som beror på deras egen jävla dumhet. Folk som är såhär dumma förtjänar faktiskt nästan ingenting, utom möjligtvis ett visst förakt. Dumheten som sådan kan inte lastas för det dumma, dumheten verkar i detta fall enbart som en katalysator som får redan dumma människor att bli helt fantastiskt dumma. Utan att dumheten förbrukas såklart, det finns gott om dumhet kvar till nästa gång dom dumma människorna vill vara dumma igen. Jättedumt.

För dom programmeringsintresserade: Makron skall bekämpas med nackskott, faktureras KTH.

SledgeHammer

Hmm, kvällar. Var det lång slutartid på de bilderna? Har du tagit bilder vid liknande tillfällen (kanske varmare då, men samma ljus) tidigare utan taskiga pixlar..?

Makron är bra.
Mvh  - Stefan -

Mupp

Jo, det var långa slutartider. Jag har letat på bilderna där det händer, ena bilden ingenting, andra bilden (och samtliga efterföljande) så finns det där. Jag märkte det dock inte förrän efter andra svängen vi var ute, och då var det kanske ett 10-tal pixlar. Dom flesta sådana som var helvita, men det fanns även en liten gruppering som där röda subpixlarna visade förmycket. Märktes även med korta slutartider, så fort bilden blev lite mörkare. Tydligast fel på iso800, både 1600 och <= 400 var marginellt bättre.

SledgeHammer

Det var kameratomten, han tog en tugga.
Mvh  - Stefan -

Mupp

Har ni förresten märkt att folk tycker om att gräla på Internet (med stort I)? Det skulle jag också vilja klaga lite på. Skärp er för helvete, jävla fjantar. (Nu tycker förstås vänner av ordning att föregående mening bättre avslutats med utropstecken, imperativform och sånt. Jag låter dock bli detta då själva sakfrågan lämnar mig lite matt. Jag orkar helt enkelt inte med nåt utrop, det får bli nåt slags muttrande bitterhet istället.)

Edit, jag kostar på mig att ta bort ett kommatecken. Dock blir det ett par här, så det jämnar väl ut sig till slut. Jag klargör även något som annars kan förefalla lite likt ett syftningsfel, men jag berättar inte vad. Jag orkar helt enkelt inte.

griffin

I helvete att det finns folk som grälar på internet, vad fan är det för idiotisk idé?! Och vad faen är internet förresten? :D
snappahead

SledgeHammer

Går det att äta..? Isf, ge mig en stor bit!
Mvh  - Stefan -