Till MSFS... stora jpg bilder

Started by Swede, February 18, 2004, 12:28:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Phlerp

Testade lite formationsflygning idag. Även om jag inte är säker på att flygvapnet skulle anställa oss som piloter så gick det ganska bra. :D








Obizzz

kommer man kunna välja nåt annat än F21? blir det en grå också?
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Swede

Quotekommer man kunna välja nåt annat än F21? blir det en grå också?

Jo det ska man och även den gråa varianten, men det får komma senare, just nu är det den kanske minst viktiga att göra. :)

CAPS_LOCK

Detta snygga och även coola plan kanske kan vända min skepsis till Mil-flyg i FS.:)

Mr Jim

Swede>Respekt, kommer dessa till FS2004 alltså först och främst?
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Swede

japp det är det vi siktar på.. det ser mycket lovande ut nu, tycker vi har fått till en bra Flygmodell, det är lite problem med motorn bara, med det ska vi fixa i veckan.
I övrigt tycker jag att den känns väldigt bra, sen får väl någon som vet testa osv. :)

Phlerp

Vårt mål är att göra planet så "riktigt" som det överhuvudtaget är möjligt i FS2004 vad gäller flygmodell, paneler och allt annat vi kan tänka oss. Så bara för att vi lägger upp fina skärmdumpar så betyder inte det att vi är nära en release. Det är mycket som ska göras "under ytan" och lyckas vi med det vi tänkt oss så kommer ni nog inte ens märka hälften av alla detaljer vi jobbat med.

Swebeast

Eh, hum, *host* finns det någon möjlighet att ta del av dem på LAN:et i Halmstad Kristi Flygare :-OO :-OO :-OO :-/

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC