Till MSFS... stora jpg bilder

Started by Swede, February 18, 2004, 12:28:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Swebeast

Snyft...så....så...VACKERT...får en tår i ögat nu...:)

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

Någon som såg på Ray Mears Extreme Survival på Discovery igår? Han var i norra Sverige och pratade bland annat med en svensk överlevnadsexpert. Gubben skulle tydligen vara en av de bästa i världen på överlevnad i arktisk miljö. Mycket intressant!

Hur får jag då ihop detta med en spanings-Viggen? Jo, ett av överlevnadstipsen var hur man byggde en brasa som gjorde så mkt rök som möjligt, allt för att ett spaningsflygplan skulle kunna hitta de nödställda lättare. Gubbarna byggde sin brasa och efter en stund kom en Viggen blåsande på extremt låg höjd (max 10 meter ovanför grantopparna). Det roliga var att han samtidigt gjorde en skarp sväng över Discoverys TV-team. Man hade garanterat kunnat räkna tänderna på piloten om man varit där... :)

Gissar att piloten stilade lite extra när ett utrikiskt TV-team var där och spelade in. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

Måste varit Lars Fält.... He's the best :)

Mr Jim

Horizon>Fan att jag missade det, undra om nån spart det i digital form.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Swede


AndersO

ââ,¬Å"I will make weapons from your booones!!ââ,¬Â

BEQ

Hur såg gubben ut? Lite satt eller normallängd och jäkligt vältränad?


/BEQ

Horizon

Pratar vi om överlevnadsexperten så hette han något som liknade Lars Fält, ja. Han var säkert 60 år gammal. Piloten i 37'an hann jag inte kolla kroppsform på. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names