News:

No significant change

Main Menu

LAN Halmstad

Started by Swebeast, June 23, 2003, 21:16:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Swebeast

Uppfattat Bax!

ctrl fick du mitt SMS? (flygplantyp, anrop samt flygplannummer till tornet ESMT)

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Swebeast

QuoteOriginally posted by ctrl


            Yes, svaret skickades... men vad är flygplansnummer? Jag flyger inte rote :-OO


Yrkesskada..... :)

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

QuoteOriginally posted by ctrl


            Yes, svaret skickades... men vad är flygplansnummer? Jag flyger inte rote :-OO

...SE-GVA, PA28.... kommer att faxa färdplan vid 18 ikväll (Efterssom jag glömt mitt username och PW till webtjänsten :-X  )

Jag skickar in: ESCN-TRS-VSN-ESMV-ESMT (Jag lär säkert bli omdirigerad på nått sätt, inte ens under utbildningen fick jag någonsin flyga den planerade rutten)

Jag filar naturligtvis VFR som höjd men begär 65 eller 85 om molnbasen tillåter  :)
Det ser super ut nu, men jag stressar inte iväg ikväll utan tankar endast upp kärran osv. och lyfter sen UTC0530 imorgon :)

Härligt Magnus! Men glöm för guds skull inte en BMB ATT slpa P FI. Det vore katastrofalt! :)

Hälsningar från Horizonten som sitter och installerar F4 efter en rejäl defragmentering. Nu jäklar ska det skjutas missiler! :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names