Bilder från coop 2002-11-19

Started by Clark, November 19, 2002, 22:16:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Clark

Tog några bilder från tisdagen när Jotte lyckades kamoflera en jeep genom att ställa den inne i en gran. Granen stack rakt igenom jeepen, vilket är svårt att se på bilderna:

http://w1.470.telia.com/~u47029311/opf_coop.htm

/Clark
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Clark

Ja, Jotte och jag var väldigt nöjda...

Jodå, idag var det skoj. Känns faktiskt bättre när det finns en chans att klara uppdragen. Det första uppdraget gav en hel del action, men var absolut inte omöjligt (bortsett från avsaknanden av endtrigger).

Det bästa är att få bort super-AI, för då slipper man de här extrema långskotten från fienden.

Hoppas på fler nästa tisdag, var är KeyCat???

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
SB Live! 5.1

Horizon

Fina bilder. Sorry att jag inte kunde hinna i tid. Min uppkoppling slutade fungera och det tog en timme i telefon med supporten innan jag lurade ut vad som var fel... :-X
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

Jag är här :p

Ledsen att jag den senaste tiden varit tvungen att lämna er i sticket! Hoppas dock att det blir lugnare framöver på jobbfronten så att jag åter kan lira OFP:R på tisdagar (och förhoppningvis även F4 på söndagar)....

Coolt att ctrl börjat fibbla lite med editorn som vi vet är balanserade uppdrag A och O för lyckat lir. Önskar jag även haft tid över till det :-X

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Mikke_EAF331

Jag ska försöka haka på nästa tisdag, igår blev det "Bourne identity" på bio istället, helt okej film. :)
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Clark

Låter bra, ctrl. Riktigt kul uppdrag faktiskt. Oehört spännande och se alla fallskärmsjägare komma från alla håll.

/C
Clark

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
SB Live! 5.1