News:

No significant change

Main Menu

Söndag 17.00 ?

Started by Maverix, November 14, 2002, 16:29:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jotte

Maverix,
VO (skrev "svenskt" uttal) skulle varit WO dvs Walk Over, idrottstermen för att lämna återbud. Päron är ett annat uttryck för föräldrar.

Ctrl, tack för BRIVITY posten. :)

Maverix

BREVITY Jotte..... BREVITY inte BRIVITY   Jeeeezzuss!
:D

Tack för Päronet & WO informationen, mitt liv är nu berikat med nya ord & termer :)

http://www.bonetweb.com/boban/1.htm
http://www.combatsim.com/archive/htm/htm_arc4/pilot_tk.htm

Maverix

;)

Jotte

Nu ska du ta och läsa min signatur en gång till Mav.... :D

Såg stavfelet just när jag tryckte *post* och orkade inte rätta till det. :-o :)

Streaker

När jag nu äntligen fick ner några flyplan så blev det CTD haha va kul...:-(

:D ;) :) :D ;) :)

Jaja det känns som om jag får ta en titt på bullseye och radar... Nu har jag i allafall lärt mig att låsa HARMÃ,´s och bomba med CCIP... Ha det bra alla människor...

Jag ber 1000 ggr om förlåtelse för den första CTDÃ,´n som jag förmodligen orsakade. På nått sätt ska jag betala tillbaka min skuld.......
/ --Maui--

SledgeHammer

Nepp, inte idag. Annat för mig. Fixat gallerdörr till en box i ett stall.

Har reparerat lite moderkort (kondingar som torkat ut) och installerat om saker och ting men så dök bror min upp mitt i alltihopa och ville ha bygghjälp. Han, en datorlåda och en trave delar. Blev en Athlon XP 2400+, GeForce4 Ti 4200 som rullar på bra. Ska trimmas upp vilken helg som helst =)  Nåja, för att testa hans maskin OCH min så installerade vi Serious Sam (som följde med hans grafikkort) och spelade igenom det i Coop läge, tog väl en 5 timmar eller nåt.  8-) Kul spel.

Men nu börjar det rycka i flygtarmen igen, ska ordna iordning en Cougarsetup som jag kan stå ut med så hoppas jag på nästa söndag. Jag fick just veta att det inte blir någon familjemiddag så vad jag vet gör jag inget speciellt då.
Mvh  - Stefan -

Maverix

Ja Teamspeak flippade ur.
Jag håller med dig ctrl att INGA ändringar ska göras utan synpunkter ska komma innan Söndag, men i o med att en del inte är vana med bullseye så var vi tvugna att göra en ändring i planen på Uppdrag2.

Jag kommer tyvärr inte kunna flyga nästa Söndag, men jag tror att inga uppdrag "behöver" planeras just nu. Vi tar de BARCAPÃ,´s som finns, vi behöver rensa i luften, alternativet är att "plocka" med sig lite CBUÃ,´s och fälla dem inan Barcapen påbörjas.

Maverix

;)

Streaker

ok men hur som helst måste jag kolla in lite hur radarn fungerar. Finns det någon sida i manualen om Bullseye och vad är bulleye igentligen???;) ;)
/ --Maui--

Fluff

Får ta på mig ansvaret för att TS gick ner. Installerade en ny kärna på burken och TS ingick skam till sägandes inte i checklistan efter uppstart. Har redan begått självkritik med en ofjällad torsk, tänker dock bespara er detaljerna.

/fluff
Odi profanum vulgus, et arceo