News:

No significant change

Main Menu

Söndag 17.00 ?

Started by Maverix, November 14, 2002, 16:29:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Streaker

Ok Jag ska alltså vara Falcon 22 och avfyra en missil mot en bas och sedan vara understöd till Fury 2.?!?
/ --Maui--

Streaker

Finns det en lista på hur vapensystemen och det fungerar i SP3 det blev ju "lite" strul med det senast =)
/ --Maui--

Streaker

/ --Maui--

SledgeHammer

Det är visst "low and slow" för det var vad den ängsliga mamman sade till sin lille pôjk näs han skulle ut och kriga lite under WWII. Att han sen blev en av de inte helt dåliga flygarna är ju en helt annan femma. Kommer inte ihåg namnet men jag har läst nån bok om det där han piloten intevjuades och även sett nån dokumentär. =)

ctrl, HARM heter "MAGNUM" över radion.
Mvh  - Stefan -

Clark

Jaha, så jag ska ha Horizon som lead... det blir nog jättebra... :)

Nädå, skämt åsido. Jag tycker det ser bra ut. Min status kan nog ändras till 95% nu Maverix.

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Streaker

Jag körde en ccip träning nu och det var väl det vi höll på med förra gången online???
Jaja till saken hör det att ska man släppa single eller pair bomber. Jag försökte släppa en single men det gick inte.... Ska man alltid ha till vana att släppa pair om man har "material" till det..??:-OO      :D ;)
/ --Maui--

Maverix

Ripple, singel, pair osv osv är från fall till fall, beroende på vad det är för mål som ska slås ut. Manualen sidan 5-17 talar om "exakt" hur du ska göra.
Försök sätta dig in i HARM funktionen inför kl 17:00 för att undvika att ställa frågor under flighten.

Maverix
;)

Streaker

Tackar för det snabba svaret men Ctrl sade att det inte fanns någon manual till HARM . Däremot har jag läst hans lista. Har du någon mer info om HARM så vore jag tacksam.

:)
/ --Maui--