News:

No significant change

Main Menu

Il-2 coop?

Started by ft, October 14, 2002, 15:44:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

Tänkte ta och flyga lite Il-2 coop i Stalingradområdet någon kväll, låta Il2gen skapa några uppdrag. Skall bara få ordning på att det totalfryser när jag kommer in mot ett mål först.

Jag har kartor över Stalingradområdet klara för utskrift som gör det betydligt roligare att flyga. Vilka är intresserade?

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Mr Jim

Ja kan vara med men vet icke vilket voice comms ni använder nuförtiden..är det 1.2 eller 1.2ov du kör med?
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

ft

Har inget Voiceprogg intrimmat just nu. Måste kolla, blandar alltid ihop dem. :)

1.2ov är det visst, men det är ju kompatibelt med 1.2 så...

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---

Mr Jim

Ladda ner Teamspeak 1.05..funkar för mig..asbra..på min gamla datorn fick jag aldrig voice comm att funka!! :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

ft

Hade redan TeamSpeak... v1.5. Och det har jag kört med någon gång och varit mycket nöjd. Lär väl måsta trimma in ljudet lite först, trevligt med två ljudkort men det är lite pyssel varenda gång man gjort om datorn. :)

/ft

Stercus accidit
---

Mr Jim

Jo jag vet..precis lagt in Win 2000 Sp3 på nya datorn..och fått igång Hind nu med joystick och ljud..mums :)

ft

Teamspeak i ordning, Il-2 i ordning med reservation för att jag kanske fastnar i stutterhelvetet så fort det börjar skjutas och kraschar... men en coop imorrnkväll för intresserade?

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---

Weas

Nordic Simulator Group
www.nosig.se