Prickskytteammunition i Sverige...

Started by Horizon, October 11, 2002, 22:00:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Horizon

Öh, nej jag finner det enklare att köpa färdiga Mavericks och Durandals än att köpa lösa delar och tillverka dem själv... ;)   :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Då ska vi se... När man handladdar så köper man in nån pall av varje "råvara"? Näha, just det. Ingen mängdrabatt.

När försvaret köper in ammunition så köper de bara typ 10 askar i stöten? Nähä inte det?


=-)


Jag tror på överpris jag.
Mvh  - Stefan -


Horizon

ctrl:>> Det kan du ge dig på, men jag misstänker att det inte riktigt är som att sätta ihop en Volvo C70 ... :p
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

QuoteOriginally posted by ctrl


            Men du skulle inte banga om de bad dig hjälpa till med att sätta ihop den F-16 du sen skulle få flyga iväg i :p

Jobbar inte alla med att pussla ihop flygplan? :D

Mvh,
 /ft, som inte kunde låta bli

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Jotte

Pussla ihop ett flygplan....
ft på jobbet:
Jaha... då had men lite delar över här idag igen.... undra vart de hör egentligen?
:p

ft

Mitt pennställ började sin bana som "Flap Control Valve"... jag håller på att bygga världens dyraste bokhylla av ett höjdroder... jag har stora problem med att hålla chinchillan från kablaget i yoken som dekorerar mitt vardagsrum... behöver jag säga mer? :D

 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

ft

BEQ,
nejnejnej, jag vet nog! Du är en av de där som jobbar med att ha sönder dem! Det är det vanligaste misstaget vi på tekniksidan gör, vi lämnar över flygplanen till er piloter. Får ni bara tid nog på er så kommer ni tillbaka och har haft sönder dem!

Fler hangardrottningar åt folket! :D

;)

 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Appapp, säg som det är BEQ. Du varvade den lite för hårt innan den var varm så att den värmenöp, eller hur!?  ;)  :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names