News:

No significant change

Main Menu

EAT THIS!!

Started by Jotte, October 02, 2002, 23:24:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jotte

Mikke_EAF331

:D Nice!
Det hoppas jag vi får se mycket av! ;)
Mikke_EAF331, C.O. EAF

griffin

snappahead

Jotte

Vad är det du undrar över griffin? :)

Den bilden är omslaget för den ryska marknadens version av IL-2 Forgotten Battles Add-on CD:n. (Allmänt förkortat som IL-2 FB eller bara FB)

Mikke syftar på att han hoppas se många Dora-9:or bli flamberad av La-7:or i FB, vilket inte är helt otroligt. :)

griffin

QuoteOriginally posted by Jotte

Vad är det du undrar över griffin? :)

Den bilden är omslaget för den ryska marknadens version av IL-2 Forgotten Battles Add-on CD:n. (Allmänt förkortat som IL-2 FB eller bara FB)

Mikke syftar på att han hoppas se många Dora-9:or bli flamberad av La-7:or i FB, vilket inte är helt otroligt. :)

Aha! Då är jag med!!! Jag visste att en add-on var på G och namnet är bekant. Kopplade bara inte det med bilden (min ryska är lite knagglig)...

När, var, hur och hur mycket? Vill ha!

Nån som vill lira  lite IL2 nån kväll? Eller falcon? Eller vilken sim som helst med MP, jag har den antagligen! :D Battlefield och Tribes går bra det med!

J
snappahead

TrakDah

Fast det där är fusk! Ryssen är ett Ace (kolla kill-score på sidan) och tysken en Rookie!!! INGET att skryta med anser lilla jag!

/TD

Jotte

Vid den tiden i kriget målade inte alla tyska Experten abschuss markeringar på stjärten. :p  Det kan det ju ha varit en som lånade någon "annans" plan. :p :p
Dessutom kan han ju ha överraskat D-9:an även om det nu var ett tyskt ess. :p :p :p

:D

Det är meningen att FB skall komma innan jul. Priset lär ligga i 200-250 kr klassen i linje med UBi's övriga Add-on packet. Det kommer dessutom en IL-2 "Gold" eller liknande version som innehåller både IL-2 orginal och FB om ett litet tag.

(Jotte stavar som en dränkt katt, men det är inget nytt...)

Wasp_EAF331

Grymt snygg bild är det, återstår att se hur Europa versionen ser ut?? Eller har du den oxo Jotte ??