News:

No significant change

Main Menu

Wingman SÖKES!

Started by Lomez, September 18, 2002, 22:37:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Lomez

Tjena!!  :D  :D  :D

Tänkte höra om det finns någon person som vill offra någon timma med en en ringrostig f16flygare "jag"!.., känns som det är dags att plocka fram den gamla F15 Hawk jojjen efter nåt år eller mer, var längesen jag flög falcon, men när jag väl flög det så blev det mkt. Nu med den nya SP3 patchen såg jag att det finns många fina finesser att använda och så ska det bli!.

Tror bestämt jag behöver nåt och annat litet råd och tips. Jag dammade nyss av min heliga falcon bibel också.., och efter era inlägg och skärmskott gick det inte att avstå!

Nån som vill ut på en flygrunda? skulle kännas bra att ha en någorlunda erfaren wingman med ut i det blå!.., har teamspeak 2 + emav SP3 patch och hotfixen..allt klappart och klart, körbart!.. så det bara att tuta och spaka! ;)

Vilka dagar som helst, gärna kvällar efter 17.00
min ICQ 60913103...

...back in business...

Lomez
-Mauritz

griffin

#1
Har du hittat nån? Jag är nog ännu mer ringrostig men skulle uppskatta lite coaching så man kanske kunde få haka på nån kväll om det blir nåt!

ICQ 8955231

Griffin/Jens
snappahead

Lomez

Då e vi två! :)

Nej det ska nog inte va några problem, tänkte se va sp3:an går för va ett tag sen man flaxade sist. Men d tycker jag verkligen! kan ju ta någon kväll nu t helgen eller nåt, när som helst efter 17 vardagar går bra, lagom trött efter  jobbet ;)
Kan ju ta en enkel flygrutt eller vad som helst, spelar ingen roll..

Kan cs på icq ikväll

//Lomez
uin 60913103

Lomez

#3
Låter ju som en toppenidé! :D

Sen är det ju streetrace ikväll på efterlyst som börjar 21.00 MUMMA! :) det är mest det inslaget jag tänkte kika på. Annars är det gröna puckar, imorn går utmärkt!, likaså söndagsflygningar.

Går in och ser om jag hittar göteb-servern , efter reportaget..,

Lomez

SledgeHammer

Jag kan tänka mig att kika in straxt efter 21 snåret jag med.
Mvh  - Stefan -


SledgeHammer

Vem vet, torsdag kanske är lill-söndag vad gäller Falcon... =-)
Mvh  - Stefan -


Lomez

iLLA!..., micken på mitt headset gick sönder, vid för mkt skruvande så visste jag att den skulle gå av..., men varför slutade jag aldrig att skruva?? ...:-OO , får åka in imorn och hämta ett par nya, nån som vet nåt bra headset att rekommendera??

zebra

Köpte ett par för 159 på Kjell & Co. Bekväma med volymkontroll på sladden.
"Cosonic MDR CD850"
Helt ok till det priset.

sandro