News:

No significant change

Main Menu

End of Falcon V ?

Started by Maverix, September 11, 2002, 19:14:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Maverix

End of Falcon V ? 2002-09-11 09:02:18

Found this bad news on sim-news.

We received word today from a trusted source from within Guillemot France that G2Interactive/Force 12 Studios is closing its doors due to a lack of funds. We have not been able to confirm nor deny this information as of yet. This would, of course, mean there will be no Falcon V which would be quite a disappointment to many fans of the Falcon series. We will have more information for your as soon as it is available.

by Merlin
Source :  www.sim-news.com
:-X :-X :-X

ft

Hmm... först ryker Cougar-folket... och nu kanske Falcon V? Nej, gulligamig, som Petter så fint uttryckte det, gillar vi nog inte... det vore fanimig en katastrof om det blir stopp! OIR är det jag väntar på just nu på simfronten... OIR och Racing Legends. :/

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Maverix

Ja vi får väl bara hoppas det endast är rykten.

Maverix :-I

zebra

SledgeHammer

Jodå, det kan det visst vara. Och vi får väl hoppas att det är det. Annars blir jag fan i mig arg...
Mvh  - Stefan -

Lupson

Ifall Falcon V utvecklarna lägger ner hoppas jag verkligen dom släpper källkoden fri till F4UT igen så Falcon kan fortsätta utvecklas. Isf något positivt ur det onda.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Om det går åt skogen blir det bara ännu mera CS och UT2003 när det kommer... Sen har vi ju faktiskt gamla SP3 kvar.

*Försöker se något positivt i det hela*
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Maverix

Finns inget positivt i detta Horizon..... inget positivt alls, life sucks.

:D

Maverix