Skärmdumpar från 8/9!

Started by Lupson, September 08, 2002, 21:38:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lupson

Lite bilder från Söndagens flygande. Bilderna är i .jpg-format och ligger på ca 50kb stycket. Gå in på:

http://w3.adb.gu.se/~s99luppe/f4/bilder

Bilderna är från vårt andra TE där vi gick mot en liten highwaystrip.

mvh lupson

Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Lupson

Fotokatalogen uppdaterad från denna söndags flygande (15/9). Vi körde återigen 2 TE's eminent hostade av KeyCat. Den första var en CAS/SEAD mot en liten ö mitt ute i oceanen där varenda spår av Nordkoreaner sopades bort. Dessvärre blev undertecknad lika bortsopad av en rote MiG-29 som Lupson trodde han skulle kunna skjuta ner med sina 2 kvarvarande AIM-9...

Det andra uppdraget var en Deep Strike mot ett par trevliga mål mitt inne i en stad där "collateral damage" skulle undvikas. Uppdraget blev en formadibel succe där de utpekade målen förstördes med "minimal" kringskada. Dessutom klarade sig samtliga 4 piloter tillbaka till basen, och som krydda på moset fick Lupson knäppa en 29:a :)

Bilderna finner ni på samma ställe som i posten ovan.

Mvh Lupson
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Andreas

Körde ni med TS och i så fall vilken server? Jag kom nämligen inte in på den i GB...
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO