News:

No significant change

Main Menu

Få tag på IL-2

Started by griffin, August 12, 2002, 16:41:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

griffin

Var får man enklast (och billigast) tag i ett ex av IL-2?

Jag bor i Norrköping, jobbar i Uppsala och passerar titt som tätt Stockholm men där är det inte alltid mycket tid över... I Uppsala kan de knappt stava till flygsimulator så där gick jag bet på de ställen jag kollade.

Beställa online, tja... kanske... kanske inte. Det är ju en 60-70 spänn extra...

Griffin
snappahead

gorane

Kolla med Webbhallen, Fleminggatan 58 i Stockholm!
På deras hemsida har de IL-2 för 389 kr om man köper den i butiken.
www.webbhallen.com

Over and out,
gorane:D

griffin

tack! det blir nog en tur förbi där vid första bästa tillfälle! mums! kanske borde tjacka B17 med, jat tycker den verkar trevlig... om inte annat för att samlingen skall bli mer komplett ;-)
snappahead

Fozz

Akta dig för B17 The Mighty Eight. Mitt sämsta flygsims köp efter USAF tror jag. (eftersom USAF inte är nån riktig Sim :) )
Buggigt och ofärdigt, och knappt spelbart på min PIII800 Geforce2. Fick skumma ryck så det var helt omöjligt o ligga efter en Me109 då man såg 3st suddiga flygplan istället för ett.
Hade höga förväntningar på spelet, med Hasbro idioterna skulle tvunget ha ut spelet innan det var klart
Och patchen dom släppte efter mycket om och men var ju helt värdelös. Argh, förbannad som jag blev ställde jag spelet på hyllan och har inte rört det sen dess. :(
Alla generaliserar...


griffin

QuoteOriginally posted by Fozz


            Akta dig för B17 The Mighty Eight. Mitt sämsta flygsims köp efter USAF tror jag. (eftersom USAF inte är nån riktig Sim :) )
Buggigt och ofärdigt, och knappt spelbart på min PIII800 Geforce2. Fick skumma ryck så det var helt omöjligt o ligga efter en Me109 då man såg 3st suddiga flygplan istället för ett.
Hade höga förväntningar på spelet, med Hasbro idioterna skulle tvunget ha ut spelet innan det var klart
Och patchen dom släppte efter mycket om och men var ju helt värdelös. Argh, förbannad som jag blev ställde jag spelet på hyllan och har inte rört det sen dess. :(

ah, ok. Synd. Det verkade så lovande! Jag skall plocka upp mitt reserverade ex av IL2 så snart jag kan för där verkar de jobba med att få en bra produkt och nöjda kunder. Gillar simmen skarpt, även om kampanjen är lite skum.

Finns det något sätt att se vilka kriterier som måste uppfyllas för att ett uppdrag skall lyckas? Får "primary objective succeded" men inte klarar jag uppdraget. Briefingen säger inte så mycket konkreta saker tycker jag, eller läser jag bara dåligt?

Griffin
snappahead

Fozz

Hmm, för att säga som det är, så kampanjen i IL2 är väl inget o hänga i julgranen, tyvärr.
Det lilla jag spelar IL2 nu är mest quickmissions för att träna lite BFM. Borde kanske dra igång det lite mer seriöst, men måste ha tid för Falcon4 också.
Alla generaliserar...


Jotte


griffin

QuoteOriginally posted by Jotte


            Förändring av kampanjen kommer.
Just nu håller den befintliga mig sysselsatt ganska bra trots allt! :)
snappahead