News:

No significant change

Main Menu

Flyga lite ikväll?

Started by griffin, August 08, 2002, 11:36:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

griffin

Hej!

Blev så sugen av allt snack om F4. Nån som känner för att bara testa att sparka igång en MP? Jag är välidgt färsk på Falcon så det blir inget avancerat krigande... :)

Jag är inte ute efter något seriöst och jag har nog inte ork att sitta halva natten. Men jag har aldrig kört Falcon i MP och det vore kul att testa bara... typ köra runt en stund bara och känna efter lite.

Jag sitter vid burken till 22 ikväll ca, så om nån är intresserad, hör av er på ICQ (8955231 - Enzo heter jag där). Annars kanske vi kan ta det i nästa vecka någon kväll.

bara en tanke.

Griffin
snappahead

Phlerp

Ja, den är uppe lite till och från eftersom jag använder den burken till att jobba på Gripen till F4. Det verkar dock inte som om någon varit inne sedan lanet.

Lupson

Aha, kanske det är därför jag inte alltid kommer in...skulle köra lite practice med Brollan igår men Teamspeakservern var nere...
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Phlerp

Teamspeak är nere för att Bond blev hackad och de har installerat om den... Sedan hjälper det ju inte att dom satt upp en facistisk brandvägg ;)... Fluff, kommer TS upp igen?

Fluff

Kan tänka mig att branväggsfascismen avtar lite när flygandet kommer igång igen :)


/fluff
Odi profanum vulgus, et arceo

Lupson

Jag kan nog tänka mig att flyga lite framåt 20:00 ikväll, någon annan som är sugen?
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Phlerp

Skulle ifs gärna göra det, men jag vet inte om brandväggen släpper igenom dig till teamspeak utanför skolan. Och eftersom jag sitter på skolan kan jag inte kolla detta.

Lupson

Nej, brandväggen släpper inte genom mig tyvärr... Hade jag haft lite mer bandbredd hade jag kunnat köra TS-servern hos mig men jag är rädd att mina dryga 100 Kbit upstream blir glödheta av BÅDE Falcon och en TS-server. Någon med ADSL?
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X