Saknar addon i Resistance Campain

Started by Swebeast, July 13, 2002, 19:49:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Swebeast

Hej !

Har kört Resistance i Campain ett tag nu och idag skulle jag börja på ett nytt mission, när detta ska laddas får jag att jag saknar "ashm2ifvreal"-addon. Är inte detta ganska märkligt, jag menar det borde väl inte saknas något när man köpt ett originalspel, eller? Någon annan som har råkat ut för detta eller har förslag på lösning?

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

KeyCat

Konstigt!? Själv "sparar" jag den nya kampanjen till höst rusket börjar men den där addonen som börjar på "ash...." verkar relatera till Ash realism pack som vi la in innan vi flög pilot/gunner förra veckan.

Prova att flytta de add-on du hämtade från mig, kanske de påverkar eller inte har blivit rätt installerade?

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

BEQ

Jag har inte stött på det problemet, men däremot att jag saknar en hel del .paa-filer. Som jag förstår är de bilder? Bl a saknas bilden för Strelaroboten och någonting med M2A2:an. Känns lite buggigt.

/BEQ