News:

No significant change

Main Menu

Replays

Started by Horizon, April 06, 2012, 10:45:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

NeoBlood

Fan snyggt, en sådan måste jag skaffa mig också.
Asus P8Z77-V, IntelÃ,® Coreâ„¢ i7-3770K Processor @ 4.2GHz, Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB, Corsair HX650M PSU,
2 x Micron 256GB SSD, Asus GTX 780ti, Corsair H80i, Fractal Define R3, Dell U2711 2550x1440, Logitech G710+, Logitech G500

Horizon

Ojoj, 10 roliga minuter i en E-50M. Så jäkla gött när man kan öppna upp högerflanken på det viset. De hade verkligen kört fast mot 2 x E-100 där. Kolla sen countern på slutet. Jag var nästan säker på att det var en draw. :)

https://dl.dropboxusercontent.com/u/17333969/20131016_2217_germany-E50_Ausf_M_28_desert.wotreplay
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

NeoBlood

Stiligt mannen!!
Asus P8Z77-V, IntelÃ,® Coreâ„¢ i7-3770K Processor @ 4.2GHz, Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB, Corsair HX650M PSU,
2 x Micron 256GB SSD, Asus GTX 780ti, Corsair H80i, Fractal Define R3, Dell U2711 2550x1440, Logitech G710+, Logitech G500

NeoBlood

Blir färre och färre rundor nu för tiden... Är väl jobb och fyra kids som tyar ut sin rätt ;)

Med tanke på att jag sitter framför datorn på jobbet mestadels "orkar" jag inte samma på kvällen.

Trodde aldrig den dagen skulle komma... Men säkert en tillfällig svacka bara  ;D

Körde en runda ikväll i alla fall. Fint som snus gick det...

https://dl.dropboxusercontent.com/u/62947532/20131023_2103_germany-JagdPantherII_47_canada_a.wotreplay

Horizon

Ultra-aggressiv spelstil och bra tryck i bössan = win. :)

Lupson

NeoBlood: Fyra(!) ungar? Jösses, jag tycker jag hinner spela minimalt med två. Horizon, du har iaf inte skaffat fler än dina två va?

Försökte faktiskt patcha mitt WoT till senaste nu i helgen, men det sket sig pga diskutrymmet. Har inte haft en chans att ens fundera på att testa igen. Lär inte hinnas med ikväll heller. Men visst kliar det lite i JagdPanther-nerven. Eller att få till en sån där monsterrunda med Löwen där man ligger på avstånd och delar ut smärta. Eller för den delen att raca omkring i min E-50 och... få stryk.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Nej, två har jag och fler än två blir det inte. I'm done. Finito. Alles klar. Ende. Und so on. :) Så jäääääkla skönt nu när den lilla är tre år och den stora har börjat skolan. Jag som har ett ganska stort behov av egentid och kan bli frustrerad av att sätta mitt eget liv på paus under småbarnsåren har tyckt att det varit rätt tufft, men nu känner man nästan för varje månad att det lättar mer och mer. Bara att den lilla kan vara utanför huset och leka med sin kompis i sandlådan, utan att man behöver vara där och vakta hela tiden, är riktigt skönt. Man kan stå och laga mat i köket och ha fönstret öppet och se dem och prata med dem om det behövs. Och pappa kan få lite mer tid för WoT då och då. :D

Fick till en rolig runda med E-50M igår, men det slutade i defeat då de röda lyckades försvara sin bas. Kul iaf och gf till alla.

Horizon

Festlig runda med E-100'an. Alltid kul när man får smiska jänkare och irriterande baguettevagnar. :D
Det var på håret där på slutet. Hade T-28'an varit smart hade han aldrig skjutit mot mig utan försökt vänta ut mig. Jag hade varit tvungen att riskera att köra upp för kanten...

https://dl.dropboxusercontent.com/u/17333969/20131117_0815_germany-E-100_28_desert.wotreplay