Arkadstridsvagnar i sitt esse

Started by Horizon, April 18, 2011, 21:21:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lupson

Vi får se helt enkelt. Jag spanade av nyheterna på deras hemsida från sista månaden och såg inget uppenbart.

Man måste ju helt klart agera sniper/camper med en Panther. Ärtbössan gör ju väldigt klent med skada, men på det viset har man åtminstone viss chans att överleva och få in några träffar. Fick bli 30 dagar premium till, segt bara att det behöver grindas så jägarns mycket XP för att få 88 L/71.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Själv tröttnade jag lite och lutar nu åt Ferdinand istället för Panthern. Vi får se. Har en jäkla massa xp liggandes så något blir det inom kort iaf. Handlar snarare om pengar nu, man kanske skulle växla lite guld... hmm...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Det är som att någon försöker säga mig något just nu. Förlorar typ fem slag för varje slag jag är med och vinner (och jag dör _alltid_) och det har varit så i 3-4 dagar nu. Frustrationen är så stor att jag är på väg att slå sönder något eller slänga ut datorn genom fönstret. Hittills har jag nöjt mig med att vråla högt och sparka hårt i en dörr. Sen är det som att något har hänt med träffar av kritiska system. Kör jag TD så lyckas ta mig fan alltid fienden slå ut motorn. Har jag tur börjar den inte brinna. Hur detta nu går till när de skjuter mig rakt framifrån och motorn sitter där bak förstår jag inte. Kör jag stridsvagn lyckas de ta mig faan alltid slå ut ammunitionsmagasinet så att det tar sju år att ladda om. Är det inte magasinet så är det kanonen eller tornet som går åt helvete och man sitter där som en jävla anka.

Är det någon jävla Murphys lag som gäller i det här spelet eller kan man helt enkelt bli så kass, alt. ha sån otur att man har såna här perioder? Funderar seriöst på att avinstallera spelet då det bara skapar frustration och det vill väl inte de pengahungrande ukrainjävlarna, så lite kärlek kan de väl skicka min väg och se till att jag vinner lite fighter? Jag gör ett seriöst försök till med Ferdinanden och går det också åt helvete så får de fingret.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Och som ett tecken från öst så kommer tre segrar på raken där jag dessutom får en drös medaljer och utmärkelser. Mycket imponerad av det snabba svaret från ukrainarna.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Fluff

Vitryssar. Pengahungrande vitryssar om jag får be. Verkar dock som om huvudkontoret ligger i London.
Odi profanum vulgus, et arceo

Horizon

Vitryssar? Det var som fasen... Då betyder det att en del av pengarna vi betalar för guldet går till vitryska staten och diktatorn Lukashenko?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

När allt ser som mörkast ut verkar det som att tankguden (vad ska vi kalla honom? (för det är väl en han?)) hörsammar ens böner. Gårdagskvällen gick som en dans och jag drog in säkert 20-25k xp. Fick en ingivelse och testade en ny taktik med Jagdpanthern (och mina andra TD's för den delen), något som skulle visa sig lyckosamt. Man kanske skulle skriva riktigt ilskna meddelanden här på forumet varje gång och hota med avinstallation av spelet, så ordnar sig allt sen. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Fluff

Quote from: Horizon on July 23, 2011, 17:47:16
Vitryssar? Det var som fasen... Då betyder det att en del av pengarna vi betalar för guldet går till vitryska staten och diktatorn Lukashenko?
Japp! Envisa rykten säger att det var Lukashenko personligen som stod för de omgjorda rösterna.
Odi profanum vulgus, et arceo