Pilot brännskadade besökare... (!)

Started by Horizon, June 20, 2002, 11:22:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Horizon

Hur tror ni att den här piloten känner sig just nu?

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,177554,00.html
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Konstigt, länken verkar inte fungera. Kolla på www.aftonbladet.se istället.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Clark

Otroligt att det kunde ske från luften. Måste varit riktigt lågt.

Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

griffin

QuoteOriginally posted by Horizon


            Konstigt, länken verkar inte fungera. Kolla på www.aftonbladet.se istället.

Beror på att det är komma i URLen tror jag. Prova att klippa HELA URLen och klistra in i adressfönstret. Funkade för mig!

Taskigt omdöme/flyt av piloten :(

Jens/Griffin
snappahead

RAY

ähh vadå han öva ju lite lågflygning bara!  folk får se till o ducka!

som tur var blev det ju inte så farliga skador på dom som stod i "vägen"

ft

#5
Allvarliga brännskador, vad jag hörde. SVT:s nyheter påstod att det var oklart om en av dem var livshotande skadad eller inte. Nu var det nog inte så illa, men att det inte var klart på en gång antyder att det nog inte är så bra ställt. Fy farao... det här är en bransch där det gäller att ge fan i att stila eller frångå rutinerna på andra sätt, man kan tycka att piloten borde varit rutinerad nog för att veta det!

Edit: Och det borde vara självklart att inte ha folk rännande omkring på flygfält utan utbildad följeslagare som jag antar var fallet här.

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

ft

Skönt att höra att de i alla fall var ledsagade. Jag hoppas intensivt att få höra någon annan förklaring till det inträffade. Kullen ligger ju inte direkt vid banslutet utan snarare bredvid banan tyvärr, enligt en skiss av divisionens pressofficer.

Spekulation är enligt mig helt OK, så länge man är medveten om att det är just spekulation. Den dagen man blandar ihop spekulationer, antaganden och fakta, då är man ute på tunn is - och får väl snart anställning vid kvällspressen eller inom Stenbeck-koncernen...

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

SledgeHammer

...eller valfritt lands underrättelsetjänst? ;-)
Mvh  - Stefan -