Charlie Foxtrot - Kampanj 6 börjar inom kort!

Started by KeyCat, November 07, 2010, 22:41:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

ctrl

Konstigt formulär, jag kör random denna gång :/
Control
87th Stray Dogs VFW

KeyCat

Såg att du hamnade i RS men det spelar ingen större roll. Huvudsaken är att du hamnar i en trevlig unit  med bra teamwork! Själv har jag nu P2P:at 6 EUR för att åter hamna med min gamla unit i SI.

Forumet kan var lite förvirrande när man är grön men fråga bara din CO via PM etc. så hjälper han dig med alla frågor. Alternativt fråga här så gör jag o RR vårt bästa.

Synes på Söndag och se till att hålla huvet lågt för jag och RR kommer garanterat att leta efter dig :D

/KC
>> It's all about teamwork! <<

ctrl

Haha, låter bra, jag har fått ett välkomstmeddelande från min CO, ska svara imorgon.

Det är lite oklart vad som behövs, de äldre delarna av anvisningarna för nya verkar innehålla obsolet info, har jag rätt i att följande behövs:

1. Arma2 CO
2. TS3
3. @CF_Mod_CO_1_02
4. @Ovaron1.2.7

???

Skulle gärna köra ett TS3 onlinetest fredag eller lördagkväll så jag vet att jag är "klar"
Control
87th Stray Dogs VFW

KeyCat

Quote from: ctrl on November 29, 2010, 21:02:55
har jag rätt i att följande behövs:
1. Arma2 CO
2. TS3
3. @CF_Mod_CO_1_02
4. @Ovaron1.2.7

Korrekt uppfattat! Se bara till att uppdatera ArmA2:CO med senaste 1.55 1.56 patchen och eventuellt lägg till senaste betan (fungerar bättre för mig).

Gör sen bara en mod-folder och döp den till tex @CharlieFoxtrot, dumpa sedan ovan mod + ö där och gör ett nytt shortcut.

Brukar finnas folk på TS alltid så när du erhållit ditt password etc. från din CO (olika för RS/SI) är det bara att logga in och göra ett "coms check".

/KC

ctrl

Control
87th Stray Dogs VFW

KeyCat

T-5.14.23 till CF6B1

RR har du fettat kängorna och rensat pipan!? Idag skall ctrl få erfara de mänskliga "PK-männen"  ;D

PS: De NOSIG'ar som var med och lirade OFP för läääänge sedan förstår...

/KC

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_