Charlie Foxtrot - Kampanj 6 börjar inom kort!

Started by KeyCat, November 07, 2010, 22:41:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Subroc

fasen det där låter rätt kul. kanske ska ta och hoppa på nästa kampanj ändå.

KeyCat

#41
Battle 2 - OP: Black-Eagle = Intense! (säger jag som avfyrade exakt ett 7.62 skott)

RS 60 vs SI 90  ;D

/KC
>> It's all about teamwork! <<

ctrl

Jag håller tyst på CF forumet men jag undrar vad vår ledning håller på med.... Jag fick ett enda kommando på dessa tre timmar... Jag placerades i en TS kanal med en LAV... denna förare skytt snackade hela tiden, jag skulle skydda dem men efter en inledande tid på 15 min så åkte de bara ifrån mig.

Det var som att spela evolution utan TS, jag sprang dit jag trodde att jag gjorde nytta och vid ett tillfälle gjorde det mycket nytta ;)
Control
87th Stray Dogs VFW


Rivvern_

Det låter inte alls som CF-ArmA.. Snacka med din CO om det eller skriv det i en AAR.. Hjälper inte det så begär förflyttning till en annan squad där det fungerar bättre.

CF-ArmA ska ju spelas med en fungerande ledning. Enhetcheferna ska ju få order från ledningen och ska med sina tre grupper försöka lösa uppgiften. Annars kan man ju lika gärna köra Warfare eller Evo.

Fast jag måste säga att jag är riktigt nöjd med vår enhet. Vi har en bra commander och bra snack i gruppen.

Tack för RPGn i sidan Ctrl. Eftersom vi placerade några välriktade HE i ditt huvud så står det nu 1-1.

KeyCat

#44
Av någon anledning laggade det en hel del idag men skoj som vanligt...

Poäng ställning i kampanj 6 (ännu inte uppdaterad resultat för B3)



/KC

>> It's all about teamwork! <<

ctrl

Det laggade något sjukt vilket tyvärr förstörde det mesta för mig. Jag försvarade en av våra LAV, en SI-AT-gubbe lyckades ta sig till en större sten 200m från mig, han gick i ställning och jag satte ett gäng välriktade skott i han... sen laggade han till och var plötsligt springandes 40m därifrån  ???

I stort kan man säga att vår plan förstördes av tekniska problem, flera nyckelpersoner tvingades hoppas ur och tillbaka in på servern precis vid uppstart :(

Control
87th Stray Dogs VFW


Rivvern_

#46
De kommer nog byta karta då denna laggar för mycket. Måste nog säga att gårdagens battle var mitt tråkigaste.. Även fast det var kul.
Jag tror man måste omarbeta recoverysystemet lite. Nu är alla jättefega och mestadels campar.

Fast i slutet så gjorde RS en riktigt push! Med infanteri åt alla håll och kanter. Kan meddela att det var chaos inne i vår BTR när vi letade mål.

Horizon

Vad är det som händer? Innan var det bara ros över CF, nu verkar ni rätt besvikna varje gång, eller?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names