Charlie Foxtrot - Kampanj 6 börjar inom kort!

Started by KeyCat, November 07, 2010, 22:41:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ctrl

Jo, vi lär knappast vinna men jävlar vad kul vi hade sist!
Control
87th Stray Dogs VFW


KeyCat

Japp och det är ju det som är huvudsaken...

Saknade RR i tornet men hoppas han är på för ny match på Söndag!?

/KC

>> It's all about teamwork! <<

KeyCat

Dags för Operation Gauntlet som är det åttonde och avgörande slaget i kampanj 6!

/KC
>> It's all about teamwork! <<

ctrl

Så, vad hittar vi på i kampanj 7?

A ena sidan har jag haft så roligt i RS nu de senaste gångerna så jag vill definitivt stanna där, å andra sidan vore det väldigt kul att köra med er andra. Hur känner ni, kan ni tänka er att köra RS nästa gång?
Control
87th Stray Dogs VFW


Rivvern_

Jag tar en paus nästa kampanj. Ska fokusera på hemmet och modellflyget lite.

KeyCat

#69
Det lutar åt att jag joinar även CF7 men har inte bestämt mig riktigt ännu, väntar och ser vad det blir för karta/vapen..

Vad det gäller RS vs SI spelar det ingen större roll för min del. Med tanke på att föregående kampanj var ganska ojämn slår jag ett slag för random assignment, om alla/flertalet valde det borde sidorna bli mer jämna...

Vill också passa på och säga tack till min vagnchef/gunner...lärde mig en del nya saker genom att ratta plåtburken...

PS: Precis som Rivvern har jag joinat "CF co-op gruppen" så även om jag inte är med i kampanjen kommer jag att lira där...

/KC

>> It's all about teamwork! <<

ctrl

Jag tror att många i RS kommer vilja vara kvar, även om vi förlorade så blev vi konstant bättre för varje omgång och hade riktigt kul, SI verkade köra med en tämligen defensiv taktik med endast små attackgrupper... i RS fick nästan alla röja vilket kanske inte var så effektivt men jävligt skoj  ::) 8)
Control
87th Stray Dogs VFW


KeyCat

På din ton låter det som du nu är "hooked"  ;D

/KC

>> It's all about teamwork! <<