Halmstad LAN 2010 HÖST - Order - NY!

Started by Salsam, September 23, 2010, 08:30:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

supramk3killen

Det är standalone MEN du får inte alla grejjer som arma 2 orginal har tex banor och olika fordon som inte finns med i OA.
ctrl jag har för mig att det går att installera och spela om man har skivan i. vet iof inte hur det är när man har steam.

Horizon

Quote from: supramk3killen on October 18, 2010, 19:37:33
Det är standalone MEN du får inte alla grejjer som arma 2 orginal har tex banor och olika fordon som inte finns med i OA.
ctrl jag har för mig att det går att installera och spela om man har skivan i. vet iof inte hur det är när man har steam.

Vad är det du svarar på? Jag hängde inte riktigt med där... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

supramk3killen

HAHA ja det där blev ju pinsamt... svarade visst på sista inläggen på sid 2:P

Lupson

Angående ArmA II: Vad kommer jag behöva på LAN:et? Om vi ändå bara kommer köra Operation Arrowhead prylar räcker det ju med att köpa den för 29Euro. Eller kommer vi köra grejer från både OA och original-ArmA2 - och då behöver man Combined Operations? Skiljer förvisso bara 10Euro, men det är tveksamt om jag kommer lira Arma 2 särskilt ofta utöver LAN...

Jag ska försöka köpa Flaming Cliffs 2 via download, har iaf original-LOMAC på skiva, så där verkar det inte så svårt. Hoppar således över Ka-50, känns som det är för hög inlärningströskel på såpass kort tid.

Hur ser det ut med servrar, switchar etc? Något som behövs?
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

385 kr för "ArmA 2 - Combined Operations" på Steam. Först vart jag jätteglad då jag trodde det var 39,90 dollar, men såg sen att det var euro. Ja ja, det är ju ingen jättesumma, men som Luppe säger, hur mycket kommer man att spela det efter lanet? Mitt första ArmA har jag bara använt en gång och det var på förra lanet. :D

Jag får väl gå med i den där onlinegrejen som KC och Rivern är med på, bara för att få valuta för pengarna. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Quote from: Horizon on October 19, 2010, 19:41:11
Jag får väl gå med i den där onlinegrejen som KC och Rivern är med på, bara för att få valuta för pengarna. :)

Charlie Foxtrot heter det och finns här - http://cfarma2.com/

Välkommen!

bALoO

Suck, jag inser att min gamla X36a är slut. Någon som har någon begagnad x52 motsv liggandes i något hörn?
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Lupson

Baloo: Tyvärr inte. Jag pluggade i min X36:a som har dammat sedan förra LAN:et. Den funkar fortfarande fint!

Dock så insåg jag precis vilket hästjobb det blir att mappa upp vartenda flygplan i FC2 (som jag nyss inhandlade). Frågan är om jag ska testa Dauzimmer-grejen även i Win7, det var ju det klart bästa sättet att nyttja X36:an.

Får bli ordentligt med Su-25T träning fram till LAN:et. Och förstås de andra kärrorna också.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X