News:

No significant change

Main Menu

Vad gäller nu !

Started by Bax, June 16, 2002, 15:03:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bax

Har varit borta från etern ett tag !

Vilken SP version gäller ?

Var kan man hämta den (är det den som Maverix har på sin sajt) ?

Funkar MP bättre nu ?

Jag laddade hem några cougar filer igår som jag skall börja bearbeta nästa vecka.
Har inget bredband för tillfället (bor i en sommarstuga tillfälligt) så MP över nätet får vänta, men jag måste träna till i höst !

I övrigt måste jag säga att Cougar växer allteftersom bättre scripts dyker upp - en viktig detalj - se till att den sitter ordentligt fast mot underlaget så upplevs den inte så styv !

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


KeyCat

#1
Hej Bax,

1. SP3 med HotFix#1

2. Jupp, Maverix är snäll att hosta en NOSIG specifik SP3 på sin web-site. Denna har ett filter som gör att vi alla kör samma tweaks (innehåller även HotFix #1).

3. Härom kvällen var vi 7 stycken som körde ett långt kampanj mission på Maverix väloljade server utan problem (alla ADSL eller bättre)! Personligen har jag upplevt lite strul på annan server. Mer MP tester behövs men såhär långt verkar SP3 positivt!

Vad det gäller Cougar så verkar den underbar. Har själv en Digital F22 + TQS som får hålla några år till. Har börjat anpassa script till SP3:an men det tar tid innan man får det som man vill ha det...

/Christer (a.k.a KeyCat)


>> It's all about teamwork! <<

Horizon

Hej Bax!

Det var ett tag sedan vi hördes nu... Du är välkommen tillbaka för att köra SP3 med oss. Tanka hem SP3 med NOSiG-filtret från Maverix coh installera bara.

Hoppas att allt går bra med flygande av fulla fotbollssupportrar till Dublin och allt sånt... :)

/Erik
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names