News:

No significant change

Main Menu

Kompetensbreddning inom NoSiG

Started by ft, June 14, 2002, 17:38:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

Vi har sedan tidigare trafikflygare, en flygvapenpilot i skolning, A-certinnehavare, radiopratare och så vidare i NoSiG. Nu kan vi foga en ingenjör på kundstöd på fpl 39 Gripen till den listan. :)

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

QuoteOriginally posted by ft

Vi har sedan tidigare trafikflygare, en flygvapenpilot i skolning, A-certinnehavare, radiopratare och så vidare i NoSiG. Nu kan vi foga en ingenjör på kundstöd på fpl 39 Gripen till den listan. :)

Mvh,
 /ft

Trevligt! Någon jag skulle vilja prata mycket med, hehe. Eller snarare lyssna på. Stackare! ;) Jag lovar att hålla mig i skinnet :)
snappahead

RAY

ft

QuoteOriginally posted by griffin
Trevligt! Någon jag skulle vilja prata mycket med, hehe. Eller snarare lyssna på. Stackare! ;) Jag lovar att hålla mig i skinnet :)

Haha... tur att jag talade i lite förtäckta ordalag så att jag fick en varning! :D  Skall akta mig när jag börjar lära mig något. Sitter och pluggar Allmän Beskrivning Flygplan för fullt just nu - fascinerande läsning!

Tyvärr lär den mest omedelbara effekten vara att jag får svårare att uttala mig... :/ men det tar jag faktiskt gärna. :)

Mvh,
  /ft, mycket, mycket lycklig

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

Ja, det brukar vara så! Har en kompis som gick från att bli stridspilot till att bli störoperatör eller vad det heter. Han fortsätter antagligen åka spetsigt, men i baksäte. Numera går han omkring och inte kan säga nåt, det typen. Och han skall kalla sig kompis ;) Fast en hel del snaskig information får man allt!

Säg till när du läst ut boken så kan jag låna den? :D

Jens
snappahead