Halmstad LAN 2010 - Order

Started by Salsam, March 25, 2010, 20:16:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

supramk3killen

Vill bara meddela att dom har släppt patchen till BS nu :D

Horizon

F7 den 23'e låter intressant, ft! Ska se om jag kan få med mig fru och barn på detta. Har skaffat Peltorskydd till lilltjejen. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

#82
Quote from: Horizon on May 13, 2010, 21:38:47
Var det inte Luppe som hade ett nätagg fullt med vatten? Har för mig att några av er fick köpa nytt/använda försäkringar.

Jag hällde väl ett par deciliter brunt vatten ur min Barebone den morgonen, även skärmen var dyngsur. Jag hade dock dragit ur sladden till skärmen och slagit av nätaggets strömbrytare. Nätagget hade ett rejält brännmärke där något kortslutits. Torkade dock dator+skärm med hårtork samt putsade rent moderkortet med någon lösning så grejerna funkade faktiskt fint i flera år till. Barebonen dog dock hösten 07, troligen pga. att nätagget inte orkade leverera ström längre. Det enda som pajade för mig var tangentbordet. Värre var det med den där MacBooken, den dog väl helt? Var det RedRiver vars X52:a pajade också?

Edit: Just ja, det var väl Lokes MacBook som dog? Loke var inte igår man såg till här inne, är han kvar i Singapore/Shanghai/Hong Kong månne?
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

ft

Quote from: Horizon on May 15, 2010, 00:40:55
F7 den 23'e låter intressant, ft! Ska se om jag kan få med mig fru och barn på detta. Har skaffat Peltorskydd till lilltjejen. :)

Kan eventuellt bli så att jag är Officiel Motorcykelleverantör den helgen istället...

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

bALoO

Quote from: ft on May 14, 2010, 17:44:15
Rörande pengarna så kan de för min del gärna stå kvar tills jag vet om jag kan vara med på nästa omgång.

Salsam, jag tycker som FT så du får säga till om du ändå vill skicka tillbaka pengarna.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Control87th

Låter som en lysande ide att ha kvar pengarna så känner Halmstadsgänget pressen på sig, att se till att det blir av :D:D:D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



supramk3killen

Kanske ni som håller i det kan prata med granq och zip om ett nosig/anrop lan... Lite fler trevliga personer från anrop så blir lanet något större... Eftersom att ett av spelen som kommer spelas är Arma2 och det är ju det största spelet på Anrop.se

Salsam

Givetvis är de välkomna!