News:

No significant change

Main Menu

World Of Tanks

Started by watar, February 18, 2010, 09:40:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Realism och realism... det beror på vad du menar. :D

Du får göra som Baztid säger och testa. Det är lagom för en lätt stressad och sömndepriverad tvåbarnsfar, så mycket kan jag säga. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Det kom en uppdatering idag (eller igår?) och efter att jag installerat den kraschar WoT varje gång jag spelar. "Grafikdrivrutinen har slutat att svara... Starta om datorn..." osv. Inne i spelet ser saker lustiga ut och ibland försvinner hela tanks och man kan bara se deras skuggor. Har någon annan samma problem?

Horizon

Yarrrrr landkrabbor, se upp för nu åker jag Panzer II! :D

Grafikproblemen verkar lösta. Jag klockade ner kortet och dammsög hela datorn. Sänkte idle temp på grafikkortet från 46 till 40 grader. :)

Horizon

Idag när jag loggar in möts jag av ett garage där allt är återställt. Jag har inga pengar, inga såna där researchpoints eller vad det heter och allt jag gjort med mina tanks är borta. Är de helt seriösa med att all tid jag lagt ner på spelet återställs nu när det inte är beta längre??

Edit: Snackade med lite folk i en svensk chatt i spelet och tydligen är allt "wipat" för alla. Men de pratade om att man kunde få saker om man lagt pre-order. Har ni andra gjort det eller är ni också tillbaka till noll?

Edit2: Alles är tydligen in ordnung. De kallar det "hardwipe" på WoT-forumet. Alla tillbaka till noll när spelet släpps publikt för att inte betatestarna ska ha fördelar mot de nya. Bara att börja om då. :)

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/32919-deleted-whole-progress/

Horizon

lol, hittade den här videon där WoT driver med EVE Online :D

World of Tanks Teaser #3

Lupson

Har kört 3 rundor i WoT hittills. Har lyckats pricka in ett par skott, men fått stryk i övrigt. Får väl ge det hela några rundor till, blir säkert roligare när man har lite tuffare tanks och vapen.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Det kan faktiskt vara väldigt kul även med de minsta vagnarna. Jag uppgraderade min tyska Leichtetraktor med allt som fanns och nu är det riktigt kul! :) Vad heter du i spelet, Luppe? Vi kan köra tillsammans någon kväll så kan jag lära dig det lilla jag vet hittills och det är alltid kul att köra i team med lite taktik och så. Typ "nytt mål - hitom sjön - stridsvagnar - eeeeeeld!". :D

Lupson

Jag heter lupson i spelet. Forskade till lite smått och gott till min ryska kärra. Sen lyckades jag på något konstigt vis först lägga en massa XP min Leichtetraktor, för att sedan sälja den... tänkte jag skulle köpa på mig en tuffare vagn. Gick sådär...

Man behöver helt klart uppgradera sin vagn lite, mer standardmotor rör den ju sig knappt...
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X