Gällande MP rekord är 7 st i kampanjen med SP3

Started by KeyCat, June 11, 2002, 23:51:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Aha, förstår...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

Offtopic Inc*
*pekar på Horizons avatar bild*

Kolla!! Rappo Floppgunder!!!  :)

Horizon

Precis, där är han igen, den lille Floppgunder... :p

Det spelar ingen roll hur mycket jag än försöker att vara ond, han dyker alltid upp för att coola ner saker och ting... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

Asch då. Där rök min ide om att ha sonen som avatar. ;-)

MP... ett ord: WOW!

Hörrni, det låter som ni kört en del.... jag känner mig nästan som en första klassens nybörjare här. Och i nån mening så är det sant! Jag har egentligen inte kört Falcon 4 sedan 1.08... Det ni! Nu blir jag väl utkastad ;-)
snappahead

Clark

Det är ingen fara Griffin. För egen del har jag kört Falcon väldigt lite. Och i multiplayer inte alls förrän häromkvällen.

Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

KeyCat

Griffin, tror inte du behöver vara orolig! Är själv "newbie" med SP3:an och har mycket kvar att lära av SPx veteranerna.

Vid lite eftertanke så är det ju det som också är kul med Falcon 4. Alla jag stött på här i forumet är "goa gubbar" som gärna delar med sig av egna erfarenheter (gäller bara man ställer frågorna).

Kampanjen i F4 är en höjdare men kan vara lite för mycket i början. Om någon här är duktig på att göra TE missions kanske det vore läge att någon gång köra sådana som "tränings mission" för att träna kordinering/kommunikation mellan piloter/flighter i en lite mer kontrollerad miljö?

Sist ett tips som passar bra för just SP3 ;)

Fråga: Hur äter man en elefant?
Svar: En bit i taget!

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

SledgeHammer

Svar: Med en Hammer? 8-)
Mvh  - Stefan -

griffin

Ja, jag ser fram emot att få köra MP med några av er under lite mer lugna förhållanden - få lite tips och känna på tempot. Men innan dess måste jag kanske öva upp lite grundläggande känsla för flygplanet och dess primära funktioner....

Så fort jag börjar jobba igen (pappaledigheten slut om 2 veckor - och det är på jobbet jag kan köra spel kvällstid på jobbdatorn) så skall jag dunka in Falcon och köra hårt!

Är det F4+1.08+SP3 som gäller enbart? Har man optimerat bort alla trevliga men knepiga valjmöjligheter vid installationen?

snappahead