News:

No significant change

Main Menu

Mexikanska smällare

Started by griffin, July 08, 2009, 12:54:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

snappahead

Rivvern_

griffin

Bättre tillgång på släggor än tändstickor?  8)
snappahead

Horizon

Quote from: griffin on July 08, 2009, 12:54:45
Mexican Fireworks!

Liten överdosering kanske?  ;D

ROFL! :D

Det där var en video i Horizontens smak! Ska man ladda så ska man ladda ordentligt.

"a la verga!!" lol :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

AndersO

För mig osökt in på ett annat youtubeklipp, några ton fyrverkerier i några blå containrar:
Fireworks Container Demo

Nästan så man vill bli en containertestare.  :D
ââ,¬Å"I will make weapons from your booones!!ââ,¬Â

granQ

åt idag min egna mexikanska smällare..

höll inte svensk hygien, gott var det, men ont i magen fick man.. blir dock äta samma stuff, samma tid imorgon.. smidigt nära och billigt :)

skall fråga caro sen när hon kommer hem om hon vet något om dom där fireworksen
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

griffin

Det där var några riktigt mäktiga smällar, och det blev ju bara bättre och bättre :D
Finns ju en Discoverydokumentär som heter nåt i stil med "Worlds greatest explosions" som tar upp några fina smällar. Men jag föredrar "staged demonstration" etc före olyckor trots allt.

GranQ, det där är väl en helt annan sorts smällare, iaf efter att man inmundigat dem. Kanske snarare klassas som kemisk krigsföring...

snappahead

Horizon

Quote from: AndersO on July 08, 2009, 23:56:03
För mig osökt in på ett annat youtubeklipp, några ton fyrverkerier i några blå containrar:
Fireworks Container Demo

Nästan så man vill bli en containertestare.  :D

Sweet mother of... nu börjar vi snacka explosioner! Hallå, var har ni varit med era länkar i alla år som jag har propagerat för större explosioner!? Ni vet att det är sånt jag lever på. :)

Den sista var riktigt fin... 8,6 ton "waterfalls", även den som var "completely filled with 60g rockets" och den som var jordtäckt och delvis fylld. Den var riktigt vacker i all förstörelse, med fyrverkerierna som gick av efteråt när de kastats ut. :)

granQ: Det ser ut som om du har satt dig och bajsat i ett pitabröd. Inte konstigt att du fick ont i magen.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names