Bästa nya featuren i ArmA II?

Started by KeyCat, June 27, 2009, 22:23:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jotte

Med Ak-5 mag kan man kanske ha en kula i loppet på 90:an, inte säker. Band funkar som storebror 58:an

Edit för ordfel pga stavningstrollet, han är nu arkebuserad.

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ctrl

Förlorade sonen! Nu väntar jag bara på att någon hittar "PK-mannen" uppdraget och moddar det till Arma... och sen det där vietnamuppdraget där man startade på en lite patrullbåt :D
Control
87th Stray Dogs VFW

Horizon

Haha, ja jävlar. Pk-mannen i gödselstacken! Jag var själv inte med och körde det uppdraget, men satt och lyssnade på er över TS. :D Vietnamuppdraget var riktigt coolt. Inleddes med låten "This is the end" med The Doors och plötsligt vart man påskjuten från alla håll och stränder. Minns att vi körde så fort det gick och sedan rätt upp på land. :)

granQ

utan egentligen kort arma2 sa sager jag nog mojligheten att kliva over ett litet lagt staket istallet for springa runt 2 km..

det dar med animationerna maste ju dock goras om helt tycker jag, mer "fps" stuck, att inte kunna avbryta, slanga sig i skydd.. jobbigt. Nu kan man ju iallafall ga lite sa.
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

Jotte

Jo jag lever och har hört rykten om att PK-mannen är ute på rymmen igen... ;)

KeyCat

Quote from: granQ on June 30, 2009, 16:40:06
det dar med animationerna maste ju dock goras om helt tycker jag, mer "fps" stuck, att inte kunna avbryta, slanga sig i skydd.. jobbigt. Nu kan man ju iallafall ga lite sa.

Det har skett en viss förbättring, nu kan man avbryta animationer och det hela känns lite smidigare överlag. Fortfarande inte CS/CoD stuk men bättre än tidigare.

En annan förbättring är att du nu kan flytta på dig även om du har kikare/kikarsikte uppe.

PS: Nice to see you back Jotte hoppas på lite snik mission framöver :D

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Horizon

Quote from: Jotte on June 30, 2009, 18:27:26
Jo jag lever och har hört rykten om att PK-mannen är ute på rymmen igen... ;)

Jag tror inte någon av oss har sett PK-mannen sen du gick awol, vilket måste betyda att det är _du_ som är PK-mannen! ;)