Lock On FC och TIR5 - Problem!

Started by Horizon, June 22, 2009, 18:57:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Jag får inte TIR att fungera i Lock On FC. När jag ska köra Black Shark är det bara att starta TIR-mjukvaran och på med kepsen, sen fungerar det hur bra som helst. I Lock On händer ingenting och jag kan inte hitta några inställningar för TIR inne i spelet. Hjälp?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Asså. Det ska ju funka av sig självt.. Lyser blåa lampan? Gör den inte det så aktiveras inte TIR av spelet som den skall. Uppdaterat TIR programvaran och spellistan?

Horizon

Har ingen blå lampa, bara två gröna. Den ena lyser när jag startar mjukvaran och har kepsen på mig. Den andra gröna tänds när jag startar Black Shark t.ex. Programvaran ska vara den nyaste, men spellistan vet jag inget om. Gör jag det från mjukvaran?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Japp! "Check for game updates".

Horizon

Uppdaterade både mjukvaran och Titles. Har dock inte FC utan bara "Lock On: Modern Air Combat". Får fippla lite till tror jag.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Gah! Ich verstehe nicht! Was ist los? Das computer game doesn't work like it's supposed to. :(

Uppdaterad till senaste mjukvaran, finns inga mer "game updates" att hämta, alla lampor lyser grönt på manicken som de ska. Och kepsen sitter på huvudet såklart. Finns det något mer jag kan kolla?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Tror det enda du kan göra är att ominstallera Lock On. Låter som att det är något strul med installationen.

Horizon

Hehe, ja nuvarande loggbok är inte mycket att hänga i granen så det kanske inte gör så mkt... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names