News:

No significant change

Main Menu

Ett slag för Sverige...

Started by griffin, June 06, 2002, 15:16:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

...slår jag! Det är ju i alla fall nationaldag! Sedan är jag tydligen i ett desperat behov av att ta igen alla dagar jag inte gjort inlägg här.... ;-)

Hip hip hurra!




snappahead

Clark

Instämmer!

Tyvärr har jag inga vackra flaggor att lägga in, men trots allt ett stort hurra för vårt land!

Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Mr Jim

Vi fick kaka på mitt sommarjobb. Kände patriotismen flödade, mums :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Horizon

När jag satt i bilen på väg till stranden tidigare idag hörde jag att de snackade om någon sorts nationaldag. När då? undrade jag... :)

Det enda som snurrar i mitt huvud just nu är:

1. SP3 :D
2. Sverige-Nigeria i morgon. :D
3. Min nya Åskfågel 1.4 GHz som kommer snart. :D
4. Att jag måste vinna vadslagningen med kompisen om störst vader (!) den förste juli. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

QuoteOriginally posted by Horizon


            När jag satt i bilen på väg till stranden tidigare idag hörde jag att de snackade om någon sorts nationaldag. När då? undrade jag... :)

Det enda som snurrar i mitt huvud just nu är:

1. SP3 :D
2. Sverige-Nigeria i morgon. :D
3. Min nya Åskfågel 1.4 GHz som kommer snart. :D
4. Att jag måste vinna vadslagningen med kompisen om störst vader (!) den förste juli. :D

Suck :-)

1. Visst! Jag är med!
2. Äh. strunt. ok, jag slog på när jag hörde grannarna vråla. ;-) vet inte hur det gick än. Jag är ingen direkt fotbollfan...
3. Håh... vill ha en jag med! Dags att uppgradera laptopen på 300 Mhz...
4. Eh... räkna inte med mig! lol

Det är konstigt... vi svenskar är avundsjuka på att norrmännen är så bra på att fira sin nationaldag men vi tycker det är mer festligt att åka till Oslo och ta del av stämningen den 17:e maj än att slå klackarna i taket här hemma den 6:e juni.

Vi käkade lite festligt och drack skumpa. Så det var väl ganska diskret firande, men ändå!

Jens
snappahead

griffin

Okej, jag såg inte matchen, men jag måste erkänna att det är skoj att vi vann! Tjohoo! 2-1 --- lysande!
snappahead

Mr Jim

Hur går det annars då Griffin med allt?
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

griffin

QuoteOriginally posted by Mr Jim


            Hur går det annars då Griffin med allt?

Jotack bra! Ett halvårs föräldraledighet lider mot sitt slut. Det har varit fantastiskt på alla sätt och vis men jag är allt bra sugen på att börja jobba igen!

Själv då? Jag har ganska dålig koll på dig, annat än att du bor norr om polcirkeln ;-)

Jens
snappahead