News:

No significant change

Main Menu

Dags för TrackIR 5!

Started by KeyCat, May 01, 2009, 13:50:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

watar

Beställde precis en TrackIR5 + TrackClip Pro på flightsimshop.se :)
Nu kommer den jobbiga delen... sitta och vänta

zurgoth

Flightsimshop är mycket snabba :)
Köpte själv en TrackIR5 för ca 2 veckor sedan, mycket nöjd med leverans och produkt.

watar

Quote from: zurgoth on July 29, 2009, 19:11:13
Flightsimshop är mycket snabba :)
Köpte själv en TrackIR5 för ca 2 veckor sedan, mycket nöjd med leverans och produkt.

Kan inte annat än hålla med, den ligger på posten och beräknas komma fram imorgon redan

watar

Installerad och funkar skitbra  ;D 8)

Horizon

Quote from: watar on July 31, 2009, 21:40:18
Installerad och funkar skitbra  ;D 8)

Testat den med nya mjukvaran (v.5) och Lock On FC? Jag fick dem inte att lira ihop och fick installera gamla mjukvaran (v.4).
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

watar

Har tyvärr inte kört Lock On.
Kör bara Black Shark och Arma2 just nu.

Kör Version 5.0 - Beta 05B på mjukvaran. Enda problemet jag stött på var att DCS Max inte stödde ver.5 men det fixade sig med en update till DCS max 1.7.0

Horizon

Ok, jag antar att jag får testa igen om ett tag.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Subroc

fasen vi skulle gjort en gemensam nosigbeställning och pressat flighsimshop.seÃ,´s priser..jodå jag har också lagt en beställning nu när a2 inte hade stöd för freetrack. Frun här gav klartecken när jag visade track clip mojängen, den ser ju bra mycket mindre nördigare ut än mitt freetrack-hembygge aÃ,´la  m59 med fastsydda LED plus 9v batteri nerstoppad i öronflärpen :) Spännande fick aldrig 6dof att fungera någe bra med freetrack.

men annars är ju freetrack ett alternativ för dig griffin, gratis kan man ju inte neka till :)