Min första youtube video!

Started by Salsam, February 14, 2009, 23:13:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Salsam

Så kan alla få njuta av adrenalinet på ett airsoft spel...
Denna rundan lyckas jag med bedriften pungskott och 2 ansiktsträffar  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=UtZXZaX1iY8#noexternalembed

Kanske något till nästa LAN? (om vi är i Halmstad alltså)

ctrl

Jag är så jävla på, din lilla camperhora ;)
Control
87th Stray Dogs VFW


Salsam

nej nej, det var den uppgiften vi 3 hade, att ta och hålla den delen av byggnaden för att störa andra sidans sökande efter professorn. Det lyckades vi ju med, jag fick 5 pers, Saslam (i svarta hjälmen) fick minst 1 och Tobbe (i brun t-shirt) fick 3... så allt som allt blev det 9 mot 3 egna förluster!
OCH vårt lag fick fatt i professorn så vi kunde vinna spelet  ;D

Jag kommer piska skiten ur er alla  8)

ft

Heh, det där måste fan provas...

Fattar inte varför du textade även de som inte pratade skånska? :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Rivvern_

Ja det ser riktigt roligt ut.. Men som jag vet efter att ha spelat paintball så blir man ju helt färdig och adrenalinet ligger på topp.

Slammer87th

Ascool, måste komma och hälsa på, jag kan ta med 30-06:an, lite dålig eldhastighet men bra punch när det väl tar  ;D

ft

Jag är fortfarande halvsugen på en enklare AEG av något slag så man kan prova. Men 3000 spänn... nääääe...

Hur kass är en sån här:

http://nordicairsoft.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=44&category_id=1&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=10

(Ja, jag vet hur det brukar vara. Börja med något billigt och sedan sitter man där två år senare med dyra pryttlar och tycker att man kunde köpt dem på en gång...)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Salsam

mmm... man får ju vad man betalar för  ::) MEN det är ju trevligt att det är ett start set och så skall man kanske se det som en första bössa.
Tycker man sen det är roligt och vill fortsätta så vill man nog ha en annan bättre bössa.
Men man måste komma ihåg att det bara är leksaker. Vapnen går sönder   :-\ men de finare bössorna är lätta att repa själv och det finns ett större utbud att "kitta" de bössorna.