News:

No significant change

Main Menu

TorsdagsArmA -070913

Started by Rivvern_, September 07, 2007, 20:08:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

TorsdagsArmA - 070913

Speltyp: Coop uppdrag. (annars evolution)
Server: Nosig/Anrop (sök på nosig)
Tid: 19.00 - 22.00 (ungefär)
Teamspeakserver: Info finns HÄR[/u]
Observera! Denna gång kör vi troligtvis modfritt pga hackers som förstör spelet. Tråkigt men nödvändigt.
Deltagare:

RedRiver
Salsam

Salsam

Ska försöka komma med denna gången... så det är någon på servern som kör missions ;)

Rivvern_

jag har ett förslag på ett Coop uppdrag.

Jag missar med mina AT skott. Så det vore bra att träna upp sig.

Tanken är att göra en shooting range för pansarskott. Jag kan designa ett uppdrag genom att placera ut gubbar, objects, crates osv. Men detta är ju den enkla biten. Sen ska man genom radion kunna aktivera övningsobjekten. Det ska vara fasta stillastående mål och det räcker med att de respawar. Men de rörliga målen ska kunna aktiveras med olika fart och eventuellt olika avstånd. Alternativ kan man ha olika skjutplatser.

Idéer?

Rivvern_


phatho


Control87th

Idag blir det lir (dock kan det kanske bli några minuters försening, jag har tid i tvättstugan)

Jag har tänkt mig att vi skall börja med ett försvara basenuppdrag, sen kanske vi fortsätter med debugs försvarabasen uppdrag och sen får vi se...
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Rivvern_


Rivvern_

Phatho.. Om du undrar hur killen lyckades spränga alla stridsvagnar så kan jag säga att han hade hittat ett väldigt "rare" pansarskott med automatfunktion och oändligt med ammunition. Han är nu bannad.