News:

No significant change

Main Menu

Operation Flashpoint 2 ?

Started by josh, July 11, 2007, 10:27:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

josh

från idg.se

Bland övriga spel till Games for Windows märks efterkatastrofenliret Fallout 3, barnspelet Viva Pinata, operation flashpoint 2, Company of Heroes: Opposing Fronts och Zoo Tychoon 2: Exinct animals.
Mer information lär dyka upp inom kort på:

www.gamesforwindows.com

http://www.idg.se/2.1085/1.114602

något nytt eller ?

ctrl

Well... vi får väl se när det kommer men jag har inga höga förväntningar på det.
Control
87th Stray Dogs VFW

Obizzz

Det är väl inte Bohemia som utvecklat eller?
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Phlerp

QuoteOriginally posted by ctrl

Well... vi får väl se när det kommer men jag har inga höga förväntningar på det.

Intressant. Kan du utveckla det? Jag trodde detta var vad alla OFP-fantaster såg fram emot.

KeyCat

Eftersom Codemasters äger namnet "Operation Flashpoint" och samarbetet mellan dem bröts fick BIS döpa sin nya simulator (som egentligen klassas till OFP 1.5) till Armed Assault.

Har ryktats ganska länge att Codemasters med ny samarbetspartner håller på med vad de kallar för "Operation Flashpoint 2" men precis som ctrl säger så återstår det att se om de lyckas komma med något som är bättre än Armed Assault. Själv tvivlar jag starkt men man skall ju aldrig säga aldrig...

BIS framtida projekt med dynamisk kampanj och som går under arbetsnamnet "Next Generation PC Game" eller kort och gott "Game 2" är den riktiga efterföljaren till OFP/ArmA (m.a.o OFP 2) men tror vi ser den först om ca 2-3 år.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Lupson

Är det bara jag som får munnen att vattnas av Fallout 3? Fallout 2 finns nog med på min topp-10 lista genom alla tider.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Obizzz

QuoteOriginally posted by Lupson

Är det bara jag som får munnen att vattnas av Fallout 3? Fallout 2 finns nog med på min topp-10 lista genom alla tider.

Nej det är du inte ensam om.. vi ses i The Hub :D
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Rivvern_

Fallout ett är min absoluta favorit. Dock så är 2:an lite mer finesser i. Kan nån hjälpa mig att installera dessa på XP? Jag får bara svart skärm..