News:

No significant change

Main Menu

Trevlig Midsommar!

Started by Rivvern_, June 22, 2007, 11:03:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

Då var det midsommar! En regning sådan. Jag hoppas alla Nosigare får en trevlig midsommar med mycket snaps och potäter. Själv ska jag hem till min mor och far. Det blir väl mat, en och annan öl och kanske jordgubbstårta.

EDIT: Ändring i grammatiken...

ft

Här skulle det flygas ute i Finspång, men riktigt så blir det nu inte p g a väder. Får räcka med sill, potatis och gubbar!

Stod igår i ösregnet och tankade bilen och konstaterade att nu är det sommar - bensinen kostar tolv spänn litern och det regnar. :D

Trevlig midsommar på er!
  /Fredrik

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Dubble0zero

Trevlig midsommar alla NOSIGare...

Visst kunde det ha varit bättre väder och så, men eftersom att jag ska jobba fram till 2200 så är det lika bra att det regnar lite, annars blir man så avundsjuk... ;)
...000... =)

Control87th

Då mina planer sket sig så blir det supande och datorspelande innomhus :)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

griffin

Själv står jag och tapetserar för fulla muggar, på söndag hålls det 6-års kalas och då skall alla spår av flytten vara utsuddade. Halva vardagsrummet kvar, sen kan man börja ställa ut möblerna. Det är kul att tapetsera, men kanske inte en dag som denna :D

Trevlig midsommar på er, nosigare! :)
snappahead

Andreas

Önskar er detsamma!

Mina planer gick också i gruset, men plan B kommer att bli trevlig den med. :)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

griffin

Sista våden uppe, verktygen rengjorda och kontakter ditsatta. Firar med en virre. Hoppas ni haft det bra!
snappahead

Subroc

Önskar alla en trevlig midsommar i efterskott och hoppas att kopparslagaren inte har kommit på besök så här morgonen efter. För egen del blev det lite grillat med fru och svärmor, ingen nubbe men väl en liten whiskey.