News:

No significant change

Main Menu

Dax för uppgradering...

Started by Snajper, May 27, 2002, 21:46:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Snajper

Hepp... Snart dax för en uppgradering av servern, detta kommer att leda till nertid av NOSIG och hela Straight-Pipes.org domänen i c:a Ã,½ dag. När detta inträffar vet jag inte än, men ni lär ju märka det! :D  

Det som ska göras är uppgradering av OS, databas, brandvägg, inrångsdetektering och (kanske) CPU till rafflande 300MHz!!! :)
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

SledgeHammer

Rabbla upp vad det blir nu då! Vi är nyfikna!
Mvh  - Stefan -

ft

En halv dag för det lilla?! :D

Nejdu, skall ta chansen att tacka igen för att du håller igång det här forumet åt oss. Får försöka överleva 12 timmar utan den här galenskapen. ;)

Mvh,
/ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Andreas

Ja Snajper. Du får Stora guldstjärnan för detta jobb du gör. Mina 12 timmar kommer att bli svåra! Ska ta och spela mitt nya F4 medans... :)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Jotte

*Djup bugning mot Maestro Snajper*
:)

Maverix

Lite böjda knä, annars går "korsryggen". Bara ett tipps.

:)
Maverix

Snajper

Njaeh, det kommer ju med största sannolikhet inte ta 12 timmar, men av erfarenhen vet jag att det gäller att ta till när det gäller tidplannering. Regeln är "verklig tid=plannerad tid * pi"...:)
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Mr Jim

Hehe. Tänk om det vore som nintendo. Bara blåsa på kasseten om det blev problem för att få bort allt damm.

Eller på gamla C64:an eller specutrum:en när man nästan blev hög av att sitta och glo på laddningsskärmarna.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com