News:

No significant change

Main Menu

Mustang!

Started by Justin Case, May 25, 2007, 20:20:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Justin Case

Fast nu är ju inte en B17 en P-47, sist jag kollade iaf

Phlerp

Nä men B17 har en stjärnmotor.... Märk väl att jag inte pratar om B-17 som har fyra. ;)

Dubble0zero

Ja, om vi enbart pratar ljud så nöjer jag mig med en B17...
Däremot måste jag säga att S31 är snyggare rent visuellt, dock så gillar jag de första versionerna av spitten bättre, trebladig propeller och en huv som inte ser ut som en bubbla, det är inte det mest praktiska och effektivaste, men det är snyggast... ;)
...000... =)

Rivvern_

Såg mustangen idag! (tror jag) Flög över Fröjered nära Hjo när jag var ute och fiskade.. Hur stor chans är det?

Justin Case

Jag har inte hört en B-17 (dock B17) på riktigt så jag säger inget om det men jag är väldigt sugen på att åka till Duxford till hösten, så en och annan sådan kanske man får höra då.

ft

QuoteOriginally posted by RedRiver

Såg mustangen idag! (tror jag) Flög över Fröjered nära Hjo när jag var ute och fiskade.. Hur stor chans är det?

Haha, vem fan behöver LOMOS när NoSiG finns? :p

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

snappahead

Nauwa

Jag var på Örebro flygdag i helgen, det var mobil premiär med Viggensimulatorn i nya bussen, Mustangen var där hörde jag. Som vanligt så hann jag inte se nånting alls av själva flyguppvisningen eftersom det var lång kö till simulatorn. När jag fick en möjlighet att lämna bussen några minuter så fick jag i alla fall en skymt av Mussen när den flög hem. VACKERT !!!