News:

No significant change

Main Menu

Pyromanen RedRiver?

Started by Horizon, January 04, 2007, 11:37:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Horizon

Är det månne du som varit framme och eldat på Kompletts hemsida (se recensioner)? :D

http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=309565
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Jopp. Väntar på att de ska testa mitt nätagg och skicka mig ett nytt!! Kör på ett 300w nu som inte känns så överstabilt...

Jag va livrädd att det va moderkortet som hade gett upp och kortslutit sig själv. Även fast det har brunnit så vill jag fortfarande ha ett likadant nätagg. Det är skitsnyggt, tyst och smarta kablar. Mitt chassi har blivit varmare nu sen jag satte i det gamla 300w.

ÖKA KOMPLETT!!


Fick min nya G7 mus idag på garantin!  :D
Logitech supporten äger! Jag kontaktade dem. De frågade varför jag inte kontaktade återförsäljaren. Jag sa som det va att komplett inte hade kvar produkten. Så då skickade de en ny mus direkt. jag ska bara klippa sönder kablarna och skicka de så det ser att den är ur funktion. Toppen logitech!

ft

Lustiga sladdar ur det. Vad skiljer från mer ordinära agg?

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

Det var schyssta bananer det. Annat var det för mig och mitt grafikkort hos datorhandel.com (se separat tråd om ni undrar). Så kollade jag av nyfikenhet för en tid sen, de hade konkat. Inte undra på...

Snygg banner btw Rivvern! :D
snappahead

Rivvern_

Tack Griffin! My first ever! Nätagget är på väg hem nu! Nytt så klart!
Jag får ju säga att jag haft riktig otur med mina dataprylar men det har aldrig varit problem att skicka tebax dem.


Rivvern_

DÅ har jag varit i farten igen. Jag har precis skickat in mitt Hiper nätagg i ännu ett garantiärende. Igen...

Så jag hittade ett gammalt Q-tec 300watts nätagg som jag stoppade i....
VARNING! Stoppa inte i gamla slöa nätagg i den nyare dator.... När jag höll på att mappa mina kontroller i Lomac så sa det !"PANG"!! Hörde hur splitter flög under skrivbordet.. Jag tänkte det att nu jävlar är det slut. Snabbt ner och snabbt av med sidan på chassit. Sniffade runt lite i lådan och näsan ledde mig till nätagget.. Det var mycket varmt... jag slet snabbt ur den osande metallklumpen. Det var den kvällen det... Nu har jag tjejens... Hoppas hon inte märker nåt.. Eller va fan.. Det ä ju egentligen "mina" prylar.  :D

ft

Klart man har rätt att förvänta sig att hon ställer upp som donator när du är i behov av en transplantation... :p

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Rivvern

Jahopp. Då har mitt tredje Hiper 580watt brunnit upp.

Alltså. Det måste vara riktigt dålig kvalitet på komponenterna i detta. Hade precis flyttat över moderkort och allt till Teres nya chassi. När jag sätter på nätagget så hör jag bara ett hemskt tjut. Första gången så började en av chassifläktarna snurra väldigt långsamt men inte längre. Hoppas bara att moderkortet och allt är ok.

Jag rekommenderar verkligen INTE Hipers nätaggregat. Synd för de har ju faktiskt riktigt schysst finish.