News:

No significant change

Main Menu

Konsumentrapport

Started by bALoO, November 05, 2006, 23:07:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bALoO

Björkekärrs konsumentvägledning meddelar härmed att ICAs cornflakes är både knapriga och smakar gott.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Horizon

Hahaha :D

Trätorgets Råd och Rön meddelar härmed att ICA Kvantums (Schulstadts) Kärleksmums är både fulla av kärlek och mums. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Knivknarkens Sunt & Sånt kan med fördel rekommendera Konsums God Morgon juice. Nog fan är det juice och visst vaknar man.
Mvh  - Stefan -

Fluff

Vet inte om jag ger så mycket för baloos cornflakes-kunskaper. Cornflakes skall ju absolut inte vara knapriga dom skall vara spröda. Jag smakade personligen på ICAs cornflakes så sent som 1985 och fann dem embarmliga och ser inte att något framkommit som ger anledning att ändra denna ståndpunkt.

Odi profanum vulgus, et arceo

Mikke_EAF331

Måste hålla med Fluff och utöka till att gälla även Konsums "corn flakes".
Nej, there can be only one!

En överfylld skål me Kellogg's, krossas till smulor (så att resten ska rymmas), serverad med jordgubbssylt och mjölk, det är riktig frukost det!
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Brat

Nästa gång ni står i en affär, kolla hur nyttiga K-special är jämfört med de mycket billigare Cornflakesen från samma firma, speciellt med tanke på socker, fett och fiberinnehåll!!!!
-Brat

Horizon

Kolla även sockerinnehåll i "nyttiga" Kellog's Branflakes.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Brat

Jo, dessa drar jag över samma kam! Men orsaken till att dessa brukar röra om i magtrakten tror jag mer beror på tillsatt lavemang än stort fiberinnehåll!:-X
-Brat