News:

No significant change

Main Menu

The Shotgunmaster

Started by Horizon, August 09, 2006, 18:59:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Lite imponerad blir man ju. :)

http://video.google.com/videoplay?docid=-5576047186649146293

Btw: Är det någon på forumet som har den där filmen med killen som var så snabb med sexskjutaren?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

Ja imponerande! När han skjuter bakom ryggen känns det ungefär lika lätt som motsvarande biljardstöt, fast 100x värre...
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Control87th

Nu minns jag inte vad han heter, men vi har en svensk som kan trixskjuta betydligt coolare än det där.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Andreas

Horizon> är det den filmen då han också gör en omladdning?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

QuoteOriginally posted by Andreas

Horizon> är det den filmen då han också gör en omladdning?

Exakt, har du den? Tror det var Salsam som visade den på lanet i våras.

Rivvern_

OMG! Det var det jävligaste! Mycket imponerande.. Det enda som skulle vara värre vore om han sköt med en automatkarbin..

Andreas

Den finns "överallt", men jag ska fråga min vän google om råd... :D

Horizon

Vafaen jag har ju googlat efter den men inte hittat. Lägg genast länk här eller ge mig åtminstone ett par sökord! :)