News:

No significant change

Main Menu

Ernesto Hoost och han japanska kompisar

Started by Horizon, May 16, 2006, 23:08:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Horizon

Ernesto "Mr. Perfect" Hoost bjuder friskt på sig själv. Sånt gillar vi. För övrigt tyckte jag att "Slapping Machine" och "Bad Smell Air" var bäst. :D

http://www.isnichwahr.de/redirect10681.html
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mupp

Vafan? Vilka fantastiskt konstiga programidéer dom har ibland våra vänner japanerna. Varför har vi så jävla liten variation i våran del av världen? Inte för att det kanske är världens bästa program alla gånger (det här var såklart alldeles strålande, du var jätteduktig Horizon) men fan, nåt bättre än Jackass, Keno, BB och ER borde vi väl kunna få titta på?

Horizon

QuoteOriginally posted by Mupp


            Vafan? Vilka fantastiskt konstiga programidéer dom har ibland våra vänner japanerna. Varför har vi så jävla liten variation i våran del av världen? Inte för att det kanske är världens bästa program alla gånger (det här var såklart alldeles strålande, du var jätteduktig Horizon) men fan, nåt bättre än Jackass, Keno, BB och ER borde vi väl kunna få titta på?

Dirty Sanchez. Kolla in dem på MTV. Jag har alla deras DVD'er och jag skrattar så jag dör varje gång jag ser dem. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO