News:

No significant change

Main Menu

Crashlog

Started by Andreas, April 18, 2006, 12:03:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

Kan de personer som fick CTD under Halmstads-LANet skicka sina crashlogs till

andreas at sonata.se ?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

Vad var det för en bugg med Bullseye som vissa upplevde?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Control87th

Det var nog bara att GBU föll kort som jag noterade som en uppenbar bugg.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Fluff

Jag hade en hög med flygande hus på ett uppdrag och hus som hade blivit utbytta mot fartyg på ett annat (såg lite roligt ut med tank- och container-fartyg utspridda på de serbiska kullarna). Detta kan eventuellt ha något att göra med att vi körde med LAN istf internet(256/256) de första uppdragen.


Odi profanum vulgus, et arceo

Phlerp

QuoteOriginally posted by Fluff


            Jag hade en hög med flygande hus på ett uppdrag och hus som hade blivit utbytta mot fartyg på ett annat (såg lite roligt ut med tank- och container-fartyg utspridda på de serbiska kullarna). Detta kan eventuellt ha något att göra med att vi körde med LAN istf internet(256/256) de första uppdragen.



Jag såg dessa också och det var på något av de sista uppdragen så det kan inte bero på LAN-inställningar. Båtarna kan jag inte riktigt förklara (om det inte var så att de egentligen skulle varit någon kilometer åt sidan där vattnet var) men de flygande husen misstänker jag beror på att de var placerade på rätt branta sluttningar.

Andreas

Men jag har för mig att folk ropade ut CTD under det första uppdraget när vi använde LAN istället för Internet som anslutningsalternativ. :-OO
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Fluff

Hmm jo det var nog jag det också (kan ha varit fler iofs). Mitt problem hade nog någonting med patchningen att göra. Fick CTD även i single-player. Efter ominstallation och ompatchning funkade allt kalas igen (förutom de flygande husen och grundstötta båtarna då :)). Vet att även Horizonten hade problem vid detta uppdrag men det var inte någon CTD vad jag kommer ihåg...
Odi profanum vulgus, et arceo