News:

No significant change

Main Menu

Problem inför LANet

Started by Justin Case, April 10, 2006, 17:38:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Justin Case

Nu börjar det minst sagt dra ihop sig mot Nosig-LAN :D Äntligen!
Men nu har min X-45 börjat bli velig...den "fladdrar" i neutralläget, mycket irriterande eftersom planflykt inte längre är en dans på rosor :-/

Vad jag undrar är om det finns nån som kommer till LANet som kan tänkas fixa det här?
Eller ska jag satsa på att låna en joypinne av nån innan jag åker?

ctrl

Alla jojjar verkar vara skräp, min Cougar är skit, min x45a har två pov som inte fungerar i alla lägen :(

Funderar allvarligt på att köra med min gamla hederliga MS SW FF2... Med lite tur kan potarna fixas med lite rengöring men jag rekommenderar att komma med annan spak. :-/
Control
87th Stray Dogs VFW


Horizon

QuoteOriginally posted by ctrl


            Alla jojjar verkar vara skräp, min Cougar är skit, min x45a har två pov som inte fungerar i alla lägen :(

Funderar allvarligt på att köra med min gamla hederliga MS SW FF2... Med lite tur kan potarna fixas med lite rengöring men jag rekommenderar att komma med annan spak. :-/

Precis vad jag alltid har sagt! Just därför kommer ni få se mig flyga med min gamla MS SW Precision Pro från 1998. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Och åter måste jag slå ett slag för den hederliga gamla X36:an. Förmodligen mina bäst investerade 385 :- någonsin...
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Justin Case

Jag kör på teorin att ta med en annan jojje...har redan fixat en ny, dock ytterliggare en X-45a men den här är inte lika välanvänd som min :-OO

Salsam

Jag kan ta med mina X45 om du behöver låna... tänkte köra med mina X52 för de har jag flygit in mig på senaste tiden ändå.
Så, så... det fixar sig nog.... *Ler och klappar dig på huvudet*