News:

No significant change

Main Menu

Flygvapnet köper C17?

Started by Lupson, April 02, 2006, 12:48:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

griffin

Jag tycker att ens kunskaper kommer mest till nytta när man hamnar i ett sällskap där det är nån som är flygrädd och snart skall ut och resa. Eller vänta nu, det är min sadistiska och retsamma sida som kommer fram då. Fel av mig.

Det kan vara en last också... sen jag fick barn har jag tyvärr inte rest så mycket, men det har hänt några gånger. Barn tycker det är spännande att flyga. Men det är inte envart jag lyckas dela med mig av mitt intresse och engagera barnen i alla spännande saker i och kring flygningen som jag faktiskt kan en del om - pappa Jens beter sig som en 5-åring snuvad på lördagsgodis när han inte får fönsterplatsen och inte alls förstår varför barnen skall få den/dem.

Eller som en kursare sa på flyget hem från USA när vi varit på studie resa: Jens, du springer aldrig, men så snabb som du var till incheckningen har jag aldrig sett dig. (Jag ville komma tidigt för att kunna få en optimal seating...) :D

Skämt åsido (nja, tyvärr var ovanstående inte ett skämt, man jag är nog det ;)... Det är kul med kunskaperna. Det gör något spännande ännu mer spännande! Mitt problem är att lägga band på mig innan folk förpassar mig till nördarnas avbytesbänk.

snappahead

ft

Quote from: griffin on April 20, 2009, 21:40:17Det är kul med kunskaperna. Det gör något spännande ännu mer spännande! Mitt problem är att lägga band på mig innan folk förpassar mig till nördarnas avbytesbänk.

Jaha, skall jag sluta hålla platsen bredvid mig då? Det är ändå en fönsterplats... :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

snappahead

Horizon

Uuuuäääääää!!! Den platsen var ju miiiinnnn!!!! :D ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Brat

Ni måste leta reda på längre och mindre breda plan grabbar, såna som har fler än en fönsterplats på vardera sidan! ;D
-Brat