News:

No significant change

Main Menu

FAN!!!

Started by Dubble0zero, March 31, 2006, 15:18:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dubble0zero

Ni får ursäkta språket, men jag blir så irriterad...
Jag skulle skriva en matte omtenta i dag, jag var säker på att jag hade skrivit upp mig, så jag pluggade (inte jätte mycket men endå), och så åkte jag till skolan för att skriva...

När jag hade räknat första uppgiften så kom hon som kontrollerade legitimation och sånt, och då visar det sig att jag inte fanns med på pappret...
Jag var helt säker på att jag skrev upp mig på listan...
Men samtidigt så är det ju inte så lätt att tappa bort en signatur på en hel lista med en massa andra signaturer...

Jag måste helt enkelt ha skrivit upp mig på fel lista eller nått sånt...
Och det värsta av allt är ju att man inte kan skylla på nån annan heller...

Uch... och det är inte väder för en MC tur heller (snöblask och nån minusgrad)... Det finns verkligen inget possitivt med det...:-(

Jaja... jag har ju skrivit av mig lite åt minstonde...
...000... =)

Rivvern_

Fortsätter i mol.
Denna dagen blev till skit. Lastade lastbilen i morse. Fick inte med alla vagnar så jag lämnade några på jobbet. Lossade hälften av vagnarna. Sen gick det åt skogen med allt! Glömde min plåt (som man använder över trösklar m.m). Missade att lämna varor hos kunder. Hos några kunder tog det för mycket tid, de var inte där eller så var det något annat strul. Blev så inåtahelvete arg på en kund.

Ok.. Hos denna kunden lossar vi vanligtvis tidig förmiddag. Men jag hade glömt ta med nycklarna. Nyckeln går till denna grillens skithus där vi ställer matvarorna, även det frysta. Vi får nämligen inte gå in i hans restaurang. Så jag åker dit när han öppnat och börjar slänga in varorna bakom disken. Då kommer nöthuvudet och börjat snacka om temperaturer på det frysta! Javisst! Det finns regler för hur temperaturen ska vara på maten. Och han börjar gnälla och han börjar tjata. Temperaturen i en kartong ligger på -16grader. Den ska vara -18. Han gormar om att han ska ha nya varor och babblar som fan. Jag säger bara till honom att han ska ringa min chef. Skulle han gjort det skulle min chef bara skratta åt honom...
Jag undrar bara vad temperaturen i hans hamburgerbröd ligger på när de ligger i hans skithus i flera timmar... Sur blir jag!

Men nu mår jag faktist bättre.. Det funkar att skriva av sig.
Nu är det det PC öl och godis som gäller!
Trevlig helg!

Horizon

Fortsätter i dur. Jag får en massa tusen tillbaka på skatten. Det betygsgrundande seminariet idag om levnadsstandard för den engelska befolkningen under den industriella revolutionen (ca. 1790-1870) gick jättebra. Marabou's nya smulfria kexchoklad var riktigt god. Boken "Kungars död" är mycket underhållande (och blodig, men det ser jag som positivt i detta sammanhang). Jag ska äta kebab med bröd ikväll och frugan ska träffa sina vänner (:D). V for Vendetta som jag såg igår var mycket bra. Se den (på bio) om ni har tid och pengar. En ny och mycket bränslesnål bilmotor har tagits fram. Mina fonder går bra. Det får räcka så. :)

P.S. Synd på tentan 00. Du får hålla igång kunskaperna till nästa tillfälle ges att skriva den.

P.S.2 (har inget med Sony att göra) När man ställs inför något som gör en irriterad, upprörd eller oroad så brukar jag tänka efter om det är värt att ödsla tid på att gå runt och störa sig på just den saken, eller om jag kan lägga min tid och kraft på något roligare. Ibland funkar det, ibland är det svårare, men de gånger jag lyckas lägga något bakom mig på det sättet brukar jag känna en djup tillfredsställelse. And remember: Donââ,¬â,,¢t worry about the future; or worry, but know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubblegum. The real troubles in your life are apt to be things that never crossed your worried mind; the kind that blindside you at 4pm on some idle Tuesday. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Horizonten: Lite stryk ska du ha!   ;)

Andreas

Och jag får väl utjämna det hela med min dag som gått i dur. Eller hela vecka förresten. Jag fick fast jobb förra torsdagen, men lever fortfarande högt på det. :D
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Dubble0zero

Så bra att det finns folk som har tur och är nöjda...
Det är inte så farligt med mig, jag blir bara så irriterad på att jag hade fel... Men, det är ju sånt man lär sig av...

RR: Låter jobbigt det där... såna dagar när allt går fel är inge vidare...
Det låter som ett bra sätt att få upp humöret i alla fall... ;)

Andreas, nice med fast jobb, det är sånt man ska vara glad för...
:)
...000... =)