News:

No significant change

Main Menu

Cougarn igen, modifikationer?

Started by Mupp, December 17, 2005, 16:05:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mupp

Själv är bäste dräng, det visade sig att inte heller CH tycker om xp64 än. Frågan är då om jag orkar installera om allt igen, det är ju så fantastiskt tråkigt.

SledgeHammer

Har en ÃÅ"ber Cougar och den är trevlig fast modden inte tar bort "hacken" mitt på axlarna.
Mvh  - Stefan -


Mupp

Hur fan har jag kunnat missa det här nu då?

Vilken über i ordningen har du?

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


Mupp

Aha, borde vara nr 1, dom senare har inte kvar originalfjädrarna. Jag är lite nyfniken på hur det blir med den nyare fjädergeometrin.

F16_Filur

Hade du den typ av centerglapp jag talade om förut, innan du moddade, Sledge? Hur märker man av "hacken" mitt på axlarna? Har aldrig tänkt på det.

Mupp

(Det jag menar med "hack".)

Dra spaken i cirklar med varierande diameter, från strax runt centrum till ända ut i ändlägena. Om det känns som om det är svårt att hålla jämn fart hela varvet för att det blir en markant skillnad i kraft då en axel passerar dödläget så känner du "hacken". (Känner du inga hack så bör du tänka på att steroider är dåligt för testiklarna, och att man inte ska slå dom som är svaga, även om dom är spydiga.)

SledgeHammer

Med hack menar jag att man märker att det finns två axlar som man passerar.
Jag hade väldigt lite spel i min innan mod. Men efter mod kändes det som om det var väääldigt mycket innan =)
Mvh  - Stefan -