News:

No significant change

Main Menu

Artikel om Nordkorea i DN

Started by Horizon, October 31, 2005, 00:18:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Horizon

Samma bild varje gång en utländsk journalist är i Nordkorea. Frågan är hur det ska sluta? Om bara spjuvern Kim Jong Il kunde trilla av pinn så kanske någon med lite karaktär kan kliva fram och ta steget mot återförening med Sydkorea?

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=481093&previousRenderType=3
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

"Barnen är 73 cm långa vid födseln" :D

Mikke_EAF331

Drömsamhället för vissa som numera inte längre kallar sig kommunister? :p
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Phlerp

QuoteOriginally posted by Jotte

"Barnen är 73 cm långa vid födseln" :D

72 var det väl förstås... 73 cm hade ju varit giganstiskt :D

Jotte

Phlerp

Ska man citera löjliga värden så får man åtminstone se till att de blir korrekt löjliga... annars blir de bara löjligt löjliga. :D

Själv var jag förövrigt en och femtiotvå vid födseln. Jag har just skrivit min femte symfoni, ritat ett hundratal storslagna byggnadsverk (som Peab vägrar bygga) samt står beredd att leda de svenska militära styrkorna mot ärorika segrar.... Världsherraväldet är snart mitt, moouhahahahaha!

/Kim Il Phlerp

SledgeHammer

Självklart inte. Världsherravälde hade vi som vision i ett projekt vi gjorde i en projektledningskurs så det är upptaget. (vi byggde ett system för att optiskt läsa nummerplåtar på bilar och slå upp i en databas... och nej, fråga inte hur världsherravälde kom in i bilden)
Mvh  - Stefan -

Horizon

QuoteOriginally posted by SledgeHammer

(vi byggde ett system för att optiskt läsa nummerplåtar på bilar och slå upp i en databas...)

Sen sålde ni idén till tjommarna som har hand om Stockholms blivande biltullar. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names