News:

No significant change

Main Menu

Nu är det dags!

Started by Nauwa, October 15, 2005, 23:04:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Nauwa

Bygget och därmed funktionen på 37-simulatorn är nu i det stadiet att jag är redo att ta mot provflygare i större skala.

Kanske dags för en gruppresa hit för lite skoj?

Nauwa

Dubble0zero

Nice... säg bara ett datum så är jag på...
Föresten, eftersom att jag läser till flygingenjör så har jag säkert ett antal intresserade klasskompisar också...
Men om du tror att det blir för mycket folk så ska jag naturligtvis inte dra med de...
Jag är på i vilket fall som hellst... :D
...000... =)

Nauwa

Datum har mindre betydelse för min del, kom själv med förslag om tidpunkt. Får jag bara veta några dagar innan besök så är det lugnt.
Lokalen är inte så stor, 5-6 personer är nog max vad jag kan ta mot i dagsläget.


Rivvern_

Synd bara att det ska vara så förbannat långt attÃ,¨åka... Är det ingen som dammar förbi Jönköping på vägen upp? Annars är det No-Go.

Dubble0zero

QuoteOriginally posted by Nauwa
Lokalen är inte så stor, 5-6 personer är nog max vad jag kan ta mot i dagsläget.
Ok, då struntar jag i klasskompisarna och så kör vi några nosigare... :)
Vilka är på, och vilket datum ska vi ta?
...000... =)

Mupp

Jag åker gärna, men övriga får komma med tidsförslag för jag har så svårt att planera. Var väl iofs inte så ruskigt länge sen jag var där, men jag kan tänka mig att det hänt en del.

Nauwa

Sen du provflög den så har det hänt en hel del. :D

F16_Filur

Det skulle vara kul, men hur långt behöver jag flyga för att ta mig dit? Stockholm-Kiruna eller? Har glömt var du bor Nauwa.